Nu Online
Momenteel zijn er 722 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk

7-8-2008 20:33:24
hallo

ik heb 27/6 mijn trouwjurk besteld.. eind deze maand voor eerste en laatste pas terug. MAAR ik heb toen geen fotos genomen en ik vind het niet meer terug op internet. Ik wil het zo graag zien.... duurt nog zo lang Het is een bustiervorme lange jurk met bustier en orange red. Met aan de voorkant aan de ene kant iets met goudkleurige zilverkleurige draad. Wie oh wie kan me helpen
Gekocht bij Maxim's Couture in Mechelen

groetjes
wendy en patrick
13/09/08
www.wendy-en-patrick@bruiloftsite.nl

Wendy
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 375

Ann
30-8-2008
 Meld misbruik7-8-2008 21:20:37

hey,

staat op je bestelbon geen merk en type nr.
bij mij stond dat er toch op en daarmee kan je mss wel een foto vinden op internet

groetjes
Ann
30/08/08

PS: ik heb mijn kleed ook bij maxime's in mechelen gekocht, bestelt 23 november en eerste pas was 06 juni, dat vond ik ook lang wachten

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik7-8-2008 21:27:46

oke dan moet ik ff naar mijn mama rijden
ik weet nog dat het iets was met 51 52 :-)
ja ik moet eigenlijk maar 2 maanden wachten, maarja he ... ze zijn daar wel vriendelijk he!
Ik heb ook mijn juweeltjes daar gekocht, maar ben er ni meer zeker van :-(

twijfels twijfels brrr.
Wat voor kleed heb jij?

groetjes
wendy en patrick
13/09/08
www.wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...