Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

MusiQ kerk enzow

7-8-2008 20:34:49
Hoeveel liedjes worden er genomen tijdens de mis? en welke zoal ik wil echte AMBI de hele dag door want ben echt een emo type, ik zoek het liedje Oohooohoh the best is yet to come ma tis geen oud ma echt een novastar, U2achtig liedje :d ma kvind het echt niet :( graag ook beetje tips voor intrede enzow ThQ Bridegirlies

Valerie
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 373

Stefanie

Meld misbruik7-8-2008 22:01:23

Valerie,

tijdens onze mis hadden we ook 'the best is yet to come' in acoustische versie van Novastar.
Voor het overige hadden we ook 'Oh happy day' van in Sister Act, Scala met 'ik hou van u', Get far 'shining star' en als uittredelied: Bob Sinclaire 'Love generation'
Heel wat ambi en happy music dus, we kregen er heel wat leuke pos commentaren op!

veel succes met je zoektocht

Annelies

Meld misbruik8-8-2008 1:40:14

Hoi Valerie,

mijn vriend doet geregeld huwelijksvieringen op piano met een zangeres (zoals komende zaterdag, mocht je wensen, kan je komen kijken!) en gemiddeld zijn het 6 nummers. Maar die keuze ligt bij jou natuurlijk. 't Zijn alvast heel leuke nummers die je opnoemt. Mocht je geïnteresseerd zijn, mail me gerust voor meer informatie of anders vraag ik mijn vriend eens of hij de nummers heeft.

Veel groetjes en succes!
Annelies.

www.pixum.nl/members/andalouseke

funfoto

Meld misbruik8-8-2008 8:55:58

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...