TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
wendy
25-7-2009
|
7-8-2008 22:23:54
nog geen ervaring ? Heb wel wat vragen over de Waterhoek? Hoe valt deze mee qua prijs , mag je zelf een menu kiezen, ....
bye bye wendy
|
|
Cedric
|
7-8-2008 23:08:40
Beste
Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor allerlei evenementen. Dus ook discobar. Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.
Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website. www.partylighting.be
Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.
Mvg Partylighting
|
|
Marijke
16-8-2008
|
8-8-2008 10:04:06
Hoi Elke,
wij hebben ook de DJ van de Waterhoek. Ik heb er totaal geen idee van hoe hij draait, maar heb hier wel al veel goede reacties van gehoord. Wij trouwen volgende week zaterdag (16/08/08). Dan kan ik je wellicht meer vertellen.
Ik vind hem wel heel aangenaam om mee samen te werken, wij hebben een hele vragenlijst moeten invullen, zodat hij weet wat wij eigenlijk willen van muziek en zo. We mochten hem ook zoveel bellen als we wilden met vragen of opmerkingen ...
@ Wendy: Ik vind de prijzen van de waterhoek meevallen. Hangt er vanaf wat je graag wilt, je hebt ook vele formules om mee te werken: menu aan tafel, buffetvorm, bbq,... .
Ze zijn ook supervriendelijk en goed georganiseerd. je mag ook altijd met je vragen bellen of langsgaan. Wij haden een twijfel over de tafelschikking, wij hebben ons idee uitgeprobeerd en toen beslist hoe we het gingen doen.
Ben tot nu toe heel tevreden over hen en de DJ.
Groetjes Marijke nog 8 dagen te gaan!!!!
|
|
evelien
10-4-2010
|
8-8-2008 10:59:10
hoi, we zijn er in mei naar trouwfeest geweest. Ik vond de muziek toch heel goed. Iedereen stond op de dansvloer, jong en oud. veel succes!
|
|
Elke
|
8-8-2008 11:00:14
@ Marijke,
Welke hebben jullie genomen? Zij stelden ons er drie voor? (Eddy, Willy of Dirk)
Veel plezier volgende week en laat me zeker iets weten! elke.corthouts@telenet.be
@ Wendy, Als je iets wilt weten over menu en prijzen. De eerste zondag van februari is er opendeurdag en worden de nieuwe menu's voorgesteld. We mogen dan ook gaan proeven.
Groetjes Elke
|
|
Marijke
16-8-2008
|
9-8-2008 10:08:32
Hoi hoi,
Wij hebben Eddy genomen, Willy kon niet, maar draait naar het schijnt ook heel goed! Dirk ken ik niet, nog niets over gehoord ook niet! Ik hou je zeker op de hoogte!!!
Geniet nog van de voorbereidingen!
|
|
Sarah
30-5-2009
|
9-8-2008 13:51:25
Hoi,
Wij trouwen ietje later dan jullie, ook in de Waterhoek :-) Wij zijn daar bij nieuwjaar geweest en de DJ's waren heeeel goed! We hadden de vrijheid om in de verschillende zalen een kijkje te gaan nemen, dus we hebben verschillende DJ's gehoord. (wie weet ik niet) Het was ambiance! Toch hebben wij voor nog een andere DJ gekozen.
Het eten was er ook zeer lekker trouwens! Ik wist meteen dat ik daar mijn huwelijk wilde vieren. Wij trouwen daar onder de zonnetent. Ik hoop zo op goed weer! Maar dat kunnen we toch niet kiezen he :-) Als de rest al goed zit ;-)
Groetjes, Sarah
www.30mei2009.bruiloftsite.nl
|
|
Sarah
30-5-2009
|
9-8-2008 13:52:04
Oei, ik dacht dat je geschreven had dat je in mei ging trouwen :-D Sorry :-D
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|