Nu Online
Momenteel zijn er 368 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekstje om voor te lezen bij de ringen

7-8-2008 22:19:14
hallo, heeft er iemand een mooi en eenvoudig test om voor te lezen als we de ringen aan elkaar gaan afgeven, wij gaan geen kerkelijk huwelijk houden dus zou niet graag iets hebben dat te christelijk is. Mensen die mij hieraan kunnen helpen mogen dit mailen naar nelehaverans@dommel.be alvast bedankt

nele
16-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 981

J.
9-8-2008
 Meld misbruik7-8-2008 22:26:34

wij zeggen gewoon
..., neem deze ring en bewaar hem aan je vinger zoals je mij bewaart aan je hart.

kvond dit wel schoon ;-)

ellen
18-4-2009
 Meld misbruik7-8-2008 22:27:22

ik ben ook nog naar zoiets op zoek. Dus wie iets heeft mag het ook mailen naar ellen_spanhove@hotmail.com

nele
16-5-2009
 Meld misbruik7-8-2008 22:27:57

dat tekstje is zeer mooi J. maar ik zoek een iets langer tekstje omdat we het een kindje gaan laten voorlezen die voor ons zeer belangrijk is.

Sabrina
30-8-2008
 Meld misbruik7-8-2008 22:30:25

laat deze ring een steun voor je zijn, een teken dat er iemand is die op je wacht en voor je zorgt, iemand die je boven alles liefheeft.

laat deze ring het symbool zijn van onze liefde en trouw. drag hem niet alleen an je hand mar ook in je hart.

groetjes sabrina 30/08/08

nele
16-5-2009
 Meld misbruik7-8-2008 22:33:13

Sabrina dit is al een zeer mooie tekst
bedankt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...