TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
miek
21-3-2009
|
7-8-2008 22:44:34
de mensen van wie je een mail adres hebt: mailen (dat kost namelijk geen geld!)
de mensen zonder mail adres: wachten tot ze bellen!
groetjes, vind het heel erg jammer voor jullie! miek
|
|
michelina
23-8-2008
|
7-8-2008 23:19:59
oei vind het echt jammer voor jullie, maar ik zou ze allemaal persoonlijk even bellen of een kort smsje. dan weet je zeker dat ze op tijd zullen zijn misschien dat de meeste pas enkele dagen op voorrand gaan kijken. en dan word je gek denk ik als ze dan beginnen bellen. allé veel succes het komt wel allemaal dik in orde. geef die drukker maar ferm naar zijn xxxxx
|
|
Wendy
14-8-2008
|
8-8-2008 8:14:21
Een omschrijving van wat ik zou doen, NA dat ik minstens 1 keer doorr mijn dak ben gegaan :-)
Ik zou de mensen mailen, bellen of sms'kes sturen... naargelang enkel receptie of heel de dag... maar ik zou de kosten wel proberen door te rekenen aan den drukker hoor!! Het is ten slotte zijn fout.
Groetjes,
Wendy Nog 6 daagjes
|
|
s
1-6-2007
|
8-8-2008 8:22:15
Ik zou: 1: Uit mijn dak gaan!! 2: Dan bij de drukker nog eens uit mijn dak gaan! Ik vind toch dat hij dat op één of andere manier mag compenseren. Wacht daar vooral niet meer mee en ga nu met al het bewijsmatriaal alsnog reklameren. Ookal krijg je geen schadevergoeding, je hebt geprobeerd. 3: Verder emailadressen verzamelen en beginnen mailen... Kost idd niks. 4: Van wie je geen email hebt toch sms'en en/of bellen.
Ok, je kan dat ook vertellen als de mensen persoonlijk bellen om te bevestigen, maar dan ga je dat misschien de helft van de tijd vergeten. Ook hebben mensen soms de gewoonte om tegen de ouders te vertellen dat ze komen en niet tegen het bruidspaar zelf. Tantes en nonkels hadden bij ons die gewoonte. (zoo irritant, maar kom) En verder als ze bellen om te bevestigen, toch aan denken om het nog eens te zeggen.
Klein voordeel van die vervelende fout: je gaat heel veel mensen nog eens extra aan jullie trouw laten herinneren en de genodigden zullen zo sneller bevestigen en jullie trouw beter in hun hoofd steken.
|
|
sarah
18-7-2008
|
8-8-2008 8:52:10
Ik zou ze toch ook eve snel op de hoogte brengen!
Troost je,bij ons was de drukker de datum vergeten!!!! Heb dit gelukkig opgemerkt voor ze de deur uit gingen.
Heb jij een drukker uit Genk??
Grtz sarah
|
|
nele
17-7-2010
|
8-8-2008 9:47:23
heykes,
Ik zelf zit in de grafische industrie en weet min of meer hoe dit gaat en snap niet goed hoe dit kan mislopen. Ten eerste je maakt het bestand op en daarvan word een proefdruk gemaakt zodat deze kan nagekeken kan worden, dit is een soort contract waarop je je handtekening zet van kijk zo moet het zijn en niet anders. Als dit bestand (proefdruk) goedgekeurd word dan kunnen ze gaan drukken, ik snap niet goed hoe van de ene moment een goed bestand opeens iets niet meer opstaat want in principe veranderen ze niets meer. Vind het een raar verhaal. Dus zoals hieronder gezegd terug gaan naar de drukker. Vragen hoe zoiets kan gebeuren. Als ze nog niet verstuurd waren geweest was ik persoonlijk met het ganse boeltje en proefdruk terug gegaan en geeist dat ze opnieuw gedrukt werden. Dit is een recht dat je hebt omdat je eisen niet overeenkomen met het geleverd product. Nu dit is iets moeilijker om overeen te komen. Maar zou toch een schadevergoeding vragen. Neen dit kan niet hoor.
Kijk als je nog vragen hebt je mag me altijd mailen, als ze je willen afwimpelen ofzo met iets en je begrijpt niet wat ze bedoelen laat dan maar weten.
Liefs
nele prutske_748@hotmail.com
|
|
wendy
27-9-2008
|
8-8-2008 11:12:04
hallo meiden, bedankt voor jullie reacties! begrijp ook niet hoe het mis is kunnen lopen maar ja....het is nu zo. denk dat ik dan maar ga beginnen mailen en smsen. onze drukker is van hamme! heb er nogal wat problemen mee gehad. eerst geraakte ze niet aan de kaartjes die we kozen, dan vergat ze constant de proefdruk en bij afhaling betaalde ik zo'n 70€ teveel. ze had het aantal kaarten verkeerd opgeschreven en teveel gedrukt. heb wel mijn geld teruggekregen . en nu dus dit! tja ik ben niet op een ander gegaan omdat er een voorschot op de kaartjes betaald was. ondertussen ben ik is gaan kijken bij de drukker maar die zijn nu nog 2 weken in verlof. ik troost mezelf door te denken dat er ergere dingen zijn dus ja.... bedankt voor de reacties xxxxx
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
8-8-2008 11:30:08
hey Wendy
Ik geloof dat jij je geld kan terugvragen of dat hij verplicht is opnieuw te drukken. Dat helpt jou natuurlijk niet veel verder nu alles al de deur uit is, maar het is voor hem wel makkelijk verdient zo met een fout in...
Je kan idd wachten tot ze zelf contact opnemen.
|
|
nathalie
7-8-2009
|
21-8-2008 9:37:48
hallo heel kort even ik zit ook in het grafische en doe drukwerk
1. aangetekend schrijven, zeker als je een factuur hebt gehad, en de kleine lettertjes eens lezen op de achterkant (kan zijn dat protest binnen de acht dagen moet). Wanneer je geen factuur kreeg toch een schrijven, ge weet nooit voor later. 2. herdruk met rechtzetting, gewoon het receptiekaartje en avondfeestkaartje met een korte uitleg 3. enveloppen en postzegels op kosten van de drukker
Ik zou dus in ieder geval je enveloppen en postzegels als schadevergoeding eisen als hij niets anders kan doen, voor een zelfstandige is dat niet echt een extra kost en het minste wat hij kan doen ter compensatie
Fouten kan iedereen maken, zelfs de besten, maar je moet ze wel kunnen toegeven... ...zoniet moet je daar de gevolgen van dragen...
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|