Terug naar overzicht
stuur me een mailtje en ik zal je een foto van mijn bruidsboeket doorsturen.was met rode kelken.ik vond het prachtig!de_ceuster_saskia@hotmail.com
hey mijn zus had op haar trouw rode callas met roosjes als ik me niet vergis. Dit was een waterval idee(hangt dus naar beneden toe).als je daar een foto van wilt, laat maar iets weten dan mail ik het wel door.kimberleyfjvandenberg@hotmail.comgroetjes!!Kimberley12/09/2008www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl
Ik had een bijna totaal wit bruidsboeket.Indien je graag een foto hebt, laat maar iets weten via mail (elisadiana1@hotmail.com).
Hey,mijn boeketje was met witte calla's en ecru rozen.Mail me en ik stuur je een fotootje.sarahmartens@skynet.be
Hallo,op www.trouwshop.com/_forum staan er honderden bruidsboeketjes op foto. Klikken op huwelijk en dan staat er "plaatjes van bruidsboeketten"De site is echt heel interessant, er staan nog een heleboel nuttige dingen op en leuke ideetjes ook...Groetjes,Inge (1/8/2009)
ik kan een foto van mijn bruidsboeket doorsturen. Was met witte calla's. ik vond het heel mooi en sober zoals ik het graag hadanneleen@jufanneleen.begroetjes
An,Zou je deze foto's ook naar mij kunnen doorsturen?Groetjesevelinepeter.joosen2@telenet.be