TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Anneleen
1-1-2020
|
8-8-2008 10:48:58
Hey
Wij hebben ook swing gedaan bij onze openingsdans, maar dat was afgewisseld met slow. Het was op het liedje Like Lovers Do van Heather Nova. heel veel succes gehad met onze dans. Niemand had verwacht dat we zoiets zouden doen. ALs je naar het liedje luistert, dan hoor je dat er snellere momenten in zitten, op die stukken hebben we geslowd. We zijn dus begonnen met schuifelen, dan kwam er al een beetje tempo in en dan hebben we zo een in een ster geslowd als je begrijpt wat ik bedoel. En dan was het het snellere stuk en daar hebben we dan geswingd. en zo de stukjes iedere keer weer afgewisseld. Kan misschien eens proberen of ik onze openingsdans, die gefilmd werd, kan doorsturen via mail.
Groetjes Anneleen 11-07-2008
|
|
sofie
22-5-2009
|
8-8-2008 12:45:30
Klinkt leuk! Dat wil ik wel eens proberen. Zouden er nog liedjes zijn waarop dat kan? Als je kan mag je je openingsdans zeker eens mailen.
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
|
|
sofie
22-5-2009
|
8-8-2008 13:03:02
Like lovers do. Ik heb het nu net eens beluisterd. Is dat niet te traag voor een swing? K vind het idee wel supertof om slow en swing te combineren.
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
8-8-2008 13:12:41
we hebben gewoon enkele swingpasjes genomen en die op het nummer gedaan. Wij waren eigenlijk op zoek naar een nummer waar er toch iets meer kon inzitten dan alleen maar schuifelen. Na lang zoeken hadden we dan dit gevonden en de tekst was ook nog mooi...
we hebben het op ons eigen gedaan... telkens oefenen in onze living :) hilariteit allom.
iedereen vroeg wel van amai hebben jullie dansles gevolgd: niets van aan... :)
alleszins veel succes bij jullie zoektocht naar jullie openingsdans... mij had het bloed zweet tranen gekost want mijn wederhelft was niet snel content :)
groetjes
|
|
sofie
22-5-2009
|
8-8-2008 13:16:46
Dag Anneleen, Ik denk dat ik je openingsdans op youtube vond. Super! Proficiat! Wij zullen wel danslessen moeten volgen vrees ik, want we kunnen allebei totaal niet dansen... Maar we trouwen pas in mei, dus dat moet wel lukken. Hoop ik! Alvast bedankt!
|
|
Ann
30-8-2008
|
9-8-2008 9:45:09
hey,
wij dansen op everything van michael bubblé, we beginnen al slowend en even later gaan we over op swing
groetjes Ann
|
|
An
|
10-8-2008 11:57:58
hello,
wij hadden 'better together' van Jack Johnson!
|
|
lins
|
18-9-2008 20:33:37
Hey Sofie,
Wij volgen ons tweede jaar rock-swing-boogie. Ons favoriete swingnummer blijft Jij Bent Zo van Jeroen Van Der Boom. Ook wel toepasselijk voor een huwelijk!
|
|
Kim
|
12-3-2015 7:42:35
Hoi Lins. Heb je toevallig een dans van jullie van Jeroen Van Der Boom gefilmd. Wij hadden ook graag dit liedje gehad.. maar zoek nog inspiratie :) Bedankt!!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|