Terug naar overzicht
Regelt jullie feestzaal dit niet??Bij ons was dat piccobello in orde via de zaal.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Dit kan via onze feestzaal. Maar dat is dan zo'n traditionele bruidstaart. En die wij eerst wilden bestellen was echt prachtig niet zo traditioneel. Prachtig afgewerkt gewoon dus....
Wij hadden via de zaal een "niet-traditionele" taart hoor. Wij hadden een taart met een grote foto van ons op in chocolade.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Ik weet niet of dit is waar je naar op zoek bent, maar ik vind dit soort taarten echt geweldig: http://www.dekoekjesfee.be/ groetjes, eva
kijk eens op het forum van www.deleukstetaarten.nl Daar kan je hobbybaksters vinden (ook uit België) die prachtige bruidstaarten maken (en vaak veel goedkoper dan bij een bakker).Wij hebben de onze ook daar gevonden.Groetjes Vero
De Koekjesfee! Daar hebben wij onze taart besteld.Groetjes, Tineke
je kan vrijblijvend de foto's eens bekijken van mijn vader die maakt prachtige bruidstaarten in allerlei vormen, kleuren en smaken.hier is zijn nr 0486 413 401
Van welke regio ben je? Wij hebben een fantastische bruidstaart besteld in Hoboken (Antwerpen).Groetjes, Jenny
www.cakeaffairs.nl of jeroen van de graaf taartarchitectende eerste voor als het echt iets AF mag zijn!
Ik ben van de kempen.
Ik maak taarten helemaal op maat. groetjesDe koekjesfee