Terug naar overzicht
hallo, wij trouwen daar op 3 juli 2009.Had er zelf geen ervaring mee, maar vond het een mooie zaal en veel keuze uit menu's en zo waar je kunt in wisselen en zo. dus ik zou ook graag nog wat meer horen over deze zaal, wat ik mag verwachten en zo?
Hey!Het is een periode minder geweest, maar terug bezig met een inhaalbeweging!Groetjes!
hoi Liesbeth,de grote stove is zeker en vast een aanrader! Mijn zus is daar enkele weken geleden getrouwd en iedereen was zeer tevreden over het eten, de bediening, de zaal, locatie, enz. Je kunt haast niet missen met de grote stove...grtz Valerie
Hey Liesbeth,Wij hebben deze zaal ook bezocht voor ons huwelijk en hebben ze niet gekozen, omdat het geen mooie inkom heeft, het is net alsof dat je naar een oude versleten boerderij gaat, vandaar onze slechte indruk op 't eerste moment, mo eens je binnen bent is 't een heel mooie zaal en ook een mooie tuin, maar je mag wel met niet té veel personen zijn, vrienden van ons hebben daar een huwelijk meegemaakt en ze zaten allemaal op elkaar en er was bijna geen plaats om te dansen.Het eten is er wel heel lekker. Wat wij ook een minpuntje vonden, is dat zij niet met forfait werken, dus alle wijnen waren per fles en wij hadden graag geweten op voorhand hoe ver we stonden qua budget.Groetjes,Sylvie27/09/2008
hallo ik ben er al geweest vorig jaar in juni voor een huwelijk en het was dik in orde