Nu Online
Momenteel zijn er 418 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen- vervolg

8-8-2008 11:22:50
Paar dagen geleden heb ik hier paniekberichtje gepost ivm onze ringen (goudsmid was gesloten)...
Net aan de lijn gehad, ze openen dinsdag pas, maar waren aan de boekhouding bezig.
Als we dinsdag gaan, en rap beslissen, zullen onze ringen zeker op tijd zijn !
Pak van men hart toch :)
En gisteren mijn kleedje weer gaan passen, was ook super :)

Dus andere bruidjes: nooit te rap panikeren!

Delphine
12-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1047

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik8-8-2008 11:31:43

Ben blij voor jou!
Zo zie je maar: alles komt wel goed!
Relax... take it ea-ea-sy ;-)

Groetjes

Lien
01/08/2009
www.tomenlien.be

Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik8-8-2008 11:34:02

Met men schoonmoeder zijn er ook al zo'n dingen geweest waardoor ik het effe niet meer zag zitten, maar na een nachtje slapen komt dat meestal wel in orde :)

s
1-6-2007
 Meld misbruik8-8-2008 11:35:56

:-)
Fijn dat je bent gekalmeerd en vooral dat het inorde komt!!
Ik ben blij voor je! Ik had zelf een beetje schrik dat je idd misschien te laat ging zijn. Maar begin al maar na te denken en te kiezen!!
Trouwring vond ik uiteindelijk het allerbelangrijkste. Leuk kleed is leuk, maar da's maar voor 1dag (en voor de foto's die je heel je leven blijft zien).

Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik8-8-2008 11:38:40

Ja vond ik ook.
Ik begon al te denken om standaard ringen te kiezen die niet 100% mijn ding zijn.
Maar trouwringen zijn voor eeuwig (hopelijk toch), en dan wil ik wel dat ze prachtig zijn :)
Dan toch liever bij onze goudsmid die men andere 2 ook gedaan heeft die ik prachtig vind

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...