Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoektocht naar trouwkleed

8-8-2008 11:34:41
Zoals enkele dagen geleden gepost, hebben wij net beslist om in November (2008) te gaan trouwen. Nog veel werk aan de winkel dus.

Dit weekend hebben we al een afspraak met enkel zalen waar onze voorkeur naar uitgaat en die ook nog vrij zijn in November. Hopelijk kunnen we nadien dan vlug een belissing maken en dus de exacte datum vastleggen

Zaterdag gaan we ook al langs bij twee juweliers. Onze eisen zijn hier niet erg hoog, we willen beiden een zeer eenvoudige mooie ring. Dus hier hoop ik ook redelijk vlug een keuze in te maken.

Volgend dringend topic is het kiezen van een trouwkleed. IK heb hiervoor volgende week een dagje verlof genomen, om samen met mijn moeder op zoek te gaan naar mijn ideaal kleed. Ik heb nu al drie afspraken vastgelegd in Hasselt (10u - 13u - 15u). Het zal dus een zeer drukke dag worden, want ze rekenen op ongeveeer 2u per winkel.

Wat denken jullie, is het gekkenwerk om drie winkels op 1 dag te doen? Of toch goed haalbaar? Hoe lang nadat jullie de eerste keer een winkel bezochten hebben jullie je uiteindelijke droomjurk gekozen?

Groetjes
Annelies

Annelies

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 461

Katrien
14-8-2009
 Meld misbruik8-8-2008 11:40:14

Hallo Annelies,

Ik heb mijn trouwkleed gekocht in Moderna in Schepdaal. Wel een verkoopster gehad die er verstand van had. Het was de eerste winkel die ik deed en na anderhalf uur was het al gekozen. Eens je je droomjurk past, weet je dat snel, want elke andere jurk is dan toch niet goed genoeg meer...

Alvast veel plezier gewenst met het kiezen

Katrien
14-08-09

Liesbeth
30-5-2009
 Meld misbruik8-8-2008 12:03:36

Hey Annelies,

Ik heb mij droomjurk 2weken geleden gevonden.
Het was de eerste winkel die ik binnenging. Ik heb 2u in de winkel gezeten en ben buitengekomen met hét kleedje. 2 uur is zeker ruim genoeg. Heb mijn gekocht bij Maxim's Couture in Aarschot. Ik had nooit gedacht zo snel iets te vinden, zeker omdat ik een moeilijke ben. Maar je ziet...
Veel succes en plezier met het zoeken, passen en kiezen van je kleed!
Groetjes,

Bethy
1-9-2008
 Meld misbruik8-8-2008 12:18:44

Eerste winkel die ik binnenging een jurk gekocht. Het was een droomjurk die me beeldig stond. Ik heb wel heel veel jurken aan gehad maar eentje sprong eruit. Dus ja, zeker haalbaar. Ik heb mijn kleed van Jagré in antwerpen. Heel vriendelijke bediening. Ze stellen je echt op je gemak en heel betaalbare jurken naast heel dure.

Groetjes

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik8-8-2008 12:30:32

Hallo Annelies,
Ik heb ook vrij snel moeten kiezen, we zijn gaan kijken eind mei en 27 september trouwen we. De eerste vraag die je kan stellen is dat ze je enkel kleren laten zien die nog tijdig binnen kunnen zijn. Zo zet je je zinnen niet op een kleedje dat ze toch niet meer kunnen bestellen.
Ik heb gelukkig mijn goesting snel gevonden. Het tweede kleed dat ik aandeed was het mooiste en heb ik na nog een heleboel andere uiteindelijk gekozen.
groetjes en veel plezier want het is een heel leuk moment je kleed kiezen.
Inge

brendy
13-9-2008
 Meld misbruik8-8-2008 15:17:49

Helaba,
Ik zie dat je al heel goed in gang bent geschoten :))
ivm kleedje: ik ben bij linx in hasselt geweest en ik had op een goed uur tijd mijn kleed, schoenen en juwelen :)
Het was het derde wat ik aanhad en we waren er allemaal dadelijk verliefd op.
(neem dus zeker ook iemand mee die eerlijk haar mening geeft, is wel belangrijk)
qua tijd denk ik zeker dat je goed zit! maar geniet er vooral van: je voelt je echt super als je zo aan het passen bent!
Heel veel plezier!!
groetjes,
Bren
13/09/2008

Hélène
30-8-2008
 Meld misbruik8-8-2008 16:12:18

Ik heb mijn tijd genomen om een kleedje te kiezen, maar als je drie winkels gedaan hebt, zal je het zeker weten, zenne.

Ik zou zeggen, ga sowieso naar alledrie en probeer allerlei stijlen. Je zal snel zien met wat je staat en met wat niet en daarna een keuze maken, é.

Het zal je wel lukken in een dag. Daarvoor een nacht goed slapen en genoeg water drinken. Dan geraak je er wel! ;-)

Liesbeth

Meld misbruik8-8-2008 23:21:23

Hallo,

Als je tijd wil besparen. Zoek op het internet of in magazines de jurken uit die je mooi vindt. De foto's van de mooiste jurken neem je mee nr de winkels en vertel duidelijk wat je wel en niet wenst,zodat de verkoopster zich een idee kan vormen van jouw smaak. Vraag in de winkel om een voorselectie te maken. Begin niet lukraak elke jurk te passen. Daarmee verlies je teveel tijd. Neem wel je tijd om de jurken die je verkiest te passen om ze ook grondig te bekijken als je ze past. Zitten ze goed, bieden ze genoeg bewegingsvrijheid en bovenal heb je het 'wauw' gevoel als je ze aan hebt.

Tussen 13u en 15u heb idd maar weinig tijd, maar als je je 'huiswerk' doet zal het wel lukken.

Veel plezier en succes!!!

Gr,

Liesbeth
www.liesbethenclaudio.bruiloftsite.nl

Nele
11-10-2008
 Meld misbruik11-8-2008 14:46:49

Hallo,

Ik heb mijn Jurk gevonden bij Issa Moda. Ze heeft enkele merken maar ontwerpt ook zelf. Bij haar eigen ontwerpen heeft ze natuurlijk veel meer flexibiliteit qua levertijd. IS echt een aanrader. Pascale is een supertoffe!

Groetjes
Nele
11/10/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...