Terug naar overzicht
Hallo Annelies,Ik heb mijn trouwkleed gekocht in Moderna in Schepdaal. Wel een verkoopster gehad die er verstand van had. Het was de eerste winkel die ik deed en na anderhalf uur was het al gekozen. Eens je je droomjurk past, weet je dat snel, want elke andere jurk is dan toch niet goed genoeg meer...Alvast veel plezier gewenst met het kiezenKatrien14-08-09
Hey Annelies,Ik heb mij droomjurk 2weken geleden gevonden.Het was de eerste winkel die ik binnenging. Ik heb 2u in de winkel gezeten en ben buitengekomen met hét kleedje. 2 uur is zeker ruim genoeg. Heb mijn gekocht bij Maxim's Couture in Aarschot. Ik had nooit gedacht zo snel iets te vinden, zeker omdat ik een moeilijke ben. Maar je ziet...Veel succes en plezier met het zoeken, passen en kiezen van je kleed!Groetjes,
Eerste winkel die ik binnenging een jurk gekocht. Het was een droomjurk die me beeldig stond. Ik heb wel heel veel jurken aan gehad maar eentje sprong eruit. Dus ja, zeker haalbaar. Ik heb mijn kleed van Jagré in antwerpen. Heel vriendelijke bediening. Ze stellen je echt op je gemak en heel betaalbare jurken naast heel dure. Groetjes
Hallo Annelies, Ik heb ook vrij snel moeten kiezen, we zijn gaan kijken eind mei en 27 september trouwen we. De eerste vraag die je kan stellen is dat ze je enkel kleren laten zien die nog tijdig binnen kunnen zijn. Zo zet je je zinnen niet op een kleedje dat ze toch niet meer kunnen bestellen. Ik heb gelukkig mijn goesting snel gevonden. Het tweede kleed dat ik aandeed was het mooiste en heb ik na nog een heleboel andere uiteindelijk gekozen. groetjes en veel plezier want het is een heel leuk moment je kleed kiezen. Inge
Helaba,Ik zie dat je al heel goed in gang bent geschoten :))ivm kleedje: ik ben bij linx in hasselt geweest en ik had op een goed uur tijd mijn kleed, schoenen en juwelen :)Het was het derde wat ik aanhad en we waren er allemaal dadelijk verliefd op. (neem dus zeker ook iemand mee die eerlijk haar mening geeft, is wel belangrijk)qua tijd denk ik zeker dat je goed zit! maar geniet er vooral van: je voelt je echt super als je zo aan het passen bent!Heel veel plezier!!groetjes,Bren13/09/2008
Ik heb mijn tijd genomen om een kleedje te kiezen, maar als je drie winkels gedaan hebt, zal je het zeker weten, zenne. Ik zou zeggen, ga sowieso naar alledrie en probeer allerlei stijlen. Je zal snel zien met wat je staat en met wat niet en daarna een keuze maken, é. Het zal je wel lukken in een dag. Daarvoor een nacht goed slapen en genoeg water drinken. Dan geraak je er wel! ;-)
Hallo, Als je tijd wil besparen. Zoek op het internet of in magazines de jurken uit die je mooi vindt. De foto's van de mooiste jurken neem je mee nr de winkels en vertel duidelijk wat je wel en niet wenst,zodat de verkoopster zich een idee kan vormen van jouw smaak. Vraag in de winkel om een voorselectie te maken. Begin niet lukraak elke jurk te passen. Daarmee verlies je teveel tijd. Neem wel je tijd om de jurken die je verkiest te passen om ze ook grondig te bekijken als je ze past. Zitten ze goed, bieden ze genoeg bewegingsvrijheid en bovenal heb je het 'wauw' gevoel als je ze aan hebt. Tussen 13u en 15u heb idd maar weinig tijd, maar als je je 'huiswerk' doet zal het wel lukken. Veel plezier en succes!!!Gr,Liesbethwww.liesbethenclaudio.bruiloftsite.nl
Hallo,Ik heb mijn Jurk gevonden bij Issa Moda. Ze heeft enkele merken maar ontwerpt ook zelf. Bij haar eigen ontwerpen heeft ze natuurlijk veel meer flexibiliteit qua levertijd. IS echt een aanrader. Pascale is een supertoffe!GroetjesNele11/10/08