Terug naar overzicht
HeyWij hebben besteld bij black and white: 2 witte limos. We hebben ze enkel nog maar besteld en voorschot betaald. Ik vind het alleen raar dat we geen schriftelijke bevestiging hebben gekregen en de limo's hebben we nog niet gezien. Maar gelukkig werken die samen met onze ceremoniemeester eddy wouters dus daar heb ik wel vertrouwen in. Ah en als je heel lief vraagt krijg je champagne ;)Groetjes, Laura
Grappig, wij hebben ook Eddy Wouters als ceremoniemeester.xxx
Ah hehe jij bent de Cindy die iets op ons gastenboek heeft geschreven niet?! dus best dan black and white nemen, die werken samenGroetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Ja, that's me.Dan denk ik dat we inderdaad best voor Black en White gaan. Als je ervaringen krijgt van diegene die vandaag trouwt, let me know hé: travelangelke@yahoo.comalvast bedanktCindy
Hey Cindy,Dit zijn de reacties over b&w van het meisje dat is getrouwd:"Voor Black & White heb ik niets dan lof! De auto’s waren fantastisch, perfect onderhouden, de chauffeurs waren supervriendelijk… Ze waren overal mooi op tijd. Het is hun werkwijze, ze sturen niks op, alles verloopt via mail. Ik heb altijd contact gehad met de manager François. Hij liet me weten dat hij de routeplanning had ontvangen, belde ons voor vragen,… Via mail heb ik dan de totaalprijs doorgekregen. Ik vroeg hem of we direct de betaling konden doen, maar hij zei me dat er een factuurtje onderweg was. Dus dat zal een van de dagen wel in de bus steken…Echt, wij zijn heel content van Black & White."Dus ik denk dat we gerust mogen zijn ;)Ze heeft er ook foto's van, je moet maar eens zoeken tussen de recente threads bij Amber. Zij heeft haar foto's hier ergens gezet.Groetjes, Laura
@Laura,Dank je wel voor je hulp. We zijn gisterenavond dan ook nog even naar Herentals gereden om eens te gaan kijken en hebben ineens een witte limo besteld bij hen!Dank je wel :)Wij zijn weeral gerust.xxxCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl