Terug naar overzicht
Wij hebben gewoon via Extrafilm.com de uitnodigingen gemaakt.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Hey,ik heb mijn uitnodigingen gemaakt in publisher, je kan een gratis testversie downlaoden via de website, deze is 3 maanden geldig. Nadien kan je enkel gemaakte bestanden openen, maar niets meer wijzigen (printen lukt ook).Je kiest gewoon het formaat dat je wil (overal staan prentjes bij) en dan zet je er in wat je wil. Niet zo moeilijk, beetje zelf mee zoeken en knoeien en dan lukt dat wel!Succes,Sofie16-08-08
Hey,ik heb onze uitnodigingen in Word gemaakt. Heb een afbeelding gevonden op internet en dan met Wordart(zit in Word) de tekst met kleur en hoe de tekst staat aan gepast. Je moet er gewoon een beetje mee spelen. Je kan ook de pagina in stellen. Dus zeg je moet iets op A5 formaat hebben, dan stel je dat gewoon in. Ik heb heel goede commentaar gehad op de uitnodigingen, iedereen vroeg waar ik die had laten drukken.Groetjes!Kimberley12/09/2008www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl
HoiMisschien kan je eerst eens enkele ontwerpen bekijken op het internet. Zo weet je al in welke richting, stijl je wil gaan. Ik maak onze uitnodigingen ook volledig zelf. Het ontwerp heb ik toevallig gezien op een tvprogramma op Vitaya. Daarnaast vul ik het nog aan met een dingetje dat ik op een Amerikaanse website heb gevonden. Tik maar eens Wedding invitation(s) in Google in, het aanbod is talrijk.Veel succes.VéroniqueP.S. Ik gebruik ord 2007 om de uitnodigingen te maken.
Bedankt voor jullie hulp! We beginnen te prutsen! :-)
Dag beste Lut :)Mq publisher (zit bij office pakket in sommige gevallen). Veel plezier alvast met de voorbereidingen :).GreetzC.