Nu Online
Momenteel zijn er 729 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Thailand

8-8-2008 15:36:50
Dag iedereen!

Ik zou graag eventjes horen naar eventuele ervaringen met Thailand.. Wij trouwen op 07/02/09 en zouden daar wel naar toe willen. De prijzen vallen ook nog wel mee heb ik gezien... groetjes Sylvie

Sylvie
7-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 488

Sofie

Meld misbruik8-8-2008 15:43:00

Hallo Sylvie,

Ik ben reisagent en ben zelf al meerdere keren naar Thailand geweest en ben verliefd op dat land. Als bestemming voor een huwelijksreis kan je kiezen voor een rondreis + strandverblijf of enkel een strandverblijf. Enkele hele leuke hotels waar ik al geslapen heb die echt wel gechikt zijn voor een huwelijksreis zijn Peace Laguna Resort in Krabi en Le Meridien Beach Resort in Phuket.

Krabi is heel mooi qua natuur en Phuket is toeristischer, meer westers ...

Wat het financiele betreft, ter plaatse is Thailand heel goedkoop. Dus dat is ook een meevaller :-)

Groetjes,

Sofie

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik8-8-2008 15:57:27

Hey Sylvie,

ook ik ben reisagente en ben al enkele keren in Thaïland geweest. Hét allermooiste hotel is voor mij Evason Phuket Six Sense & Spa, echt een supermooi hotel, maar niet goedkoop.
Zoals Sofie zegt, het leven ter plaatse is heel erg goedkoop dus...

PS: Sofie waar werk jij?

xxx

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Stefanie

Meld misbruik8-8-2008 16:18:36

Dag Sylvie,
wij zijn net terug van onze honeymoon in thailand en het was onvergetelijk! We hebben er super van genoten, wat een vriendelijke mensen, mooie hotels, nog pure natuur,.. echt super!
Wij hebben een georganiseerde rondreis via besttours geboekt (zonder vluchten) (ik vond als je in zo n land bent je toch iets moet gezien hebben), zo hebben we 10 dagen van bangkok naar het noorden tot de bergstammen geweest. Echt wauw! Erna zijn we nog 4 dagen in pattaya verbleven als strandvakantie, volgend met nog 2 dagjes bangkok.
Onze vluchten hebben we apart zelf geboekt via Egyptair. Zo was alles naar kostprijs heel erg goedkoop. De laatste dagen bangkok hebben we zelf via internet geboekt, het overige via Besttours (heel goeie operator, alles verliep telkens heel erg vlot en georganiseerd!)
Als je graag enkel strandvakantie wilt zou ik je aanraden zelf ook je hotel(s) te boeken, het eten is daar ontzettend goedkoop dus met een kamer en ontbijt zit je zeker goed. Want voor 5euro kun je al genieten van een aperitiefje,lekkere maaltijd en soms nog dessert! Eten in de hotels zelf is dan wel al stuk duurder (zoals hier zo wat)
als je graag nog info wilt over bepaalde plaatsen ofzo mail je maar:
sdescheemaecker@hotmail.com

Roeland
23-8-2008
 Meld misbruik8-8-2008 17:22:52

wij vertrekken 18/09 ook naar thialand (via besttours) eerst een rondrit in het noorden en in plaats van een strand verlenging gaan we nog naar Cambodia (Angkor Wat)

Ine
17-4-2009
 Meld misbruik8-8-2008 17:30:10

Wij zijn twee jaar terug naar thailand geweest.
Prachtig land! We hebben een rondreis gedaan en dan strandverlenging op Phuket.
Het enige waar we niet content van waren was best tours, veel te grote groep; problemen met de vliegtuigtickets; onbeleefde hulp op de busrit heen en terug naar parijs
Maar dat doet niets af aan het land, echt geweldig en eigentlijk kan je ook perfect op je eentje gaan denk ik. Ik moet zeggen dat voor groepsreizen wij eigenlijk de beste ervaring hebben met jet air.

Groetjes

Ine

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik9-8-2008 10:00:57

Hier nog n reisagentje!! :) Wij vertrekken ook naar Thailand op honeymoon naar de peace laguna resort, ben benieuwd!!! Sofie, heb jij hier toevallig fotos van ofzo?

xxx

Sylvie
7-2-2009
 Meld misbruik9-8-2008 13:18:06

Bedankt iedereen voor jullie reactie !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums