Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwring

8-8-2008 16:54:18
hallo

zijn er bruidjes die ervaring hebben met fededioro uit Izegem voor het maken van trouwringen? Ik hoor altijd via via dat hij wel goed ligt qua prijs/kwaliteit. Of hebben jullie nog andere aanraders?

groetjes
mieke

Mieke
16-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 359

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik8-8-2008 16:59:46

hallo mieke,
wij hebben onze trouwringen daar gekocht. ze zijn er heel vriendelijk. je hebt enorm veel keuze en er is voor ieder budget wel iets te vinden. prijs kwaliteit zijn ze heel goed.
het is ook zo dat je na de aankoop zelf niet meer naar izegem moet maar dat ze aan huis leveren als je dat vraagt. voor ons was dat interessant aangezien we niet van die streek zijn.
succes

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik8-8-2008 17:08:43

die van ons komen ook vandaar. als je een foto wilt zien, moet je maar een mail sturen. anneleen@jufanneleen.be

groetjes

Sylvie

Meld misbruik8-8-2008 17:47:30

Wij hebben ook onze trouwringen daar besteld. Hele vriendelijke mensen, heel mooie ringen en absoluut niet duur.

Groetjes,

Sylvie
27/09/2008

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik8-8-2008 21:29:04

Hey,

wij hebben onze ringen daar ook gekocht en zijn heel tevreden. Je maakt het best wel op voorhand een afspraak. Zo ben je zeker dat je aan de beurt bent en de nodige tijd hebt om te kiezen. Het is er toch altijd druk.

Groetjes

regina
10-4-2010
 Meld misbruik9-8-2008 10:32:29

Hey Mieke,
Wij zijn de onze ook bij fededioro gaan bestellen. Idd veel betere prijs/kwaliteit. Ze zeiden ons dat dat kwam omdat ze een eigen atelier hebben. We zijn er zeer tevreden over. Wel best een afspraak maken om de trouwringen te bekijken. Veel succes!

Joke
6-12-2008
 Meld misbruik9-8-2008 10:46:00

wij hebben ook daar onze ringen besteld, en het is echt de moiete waard om een uur te rijden! je bespaart je ongeveer 1000 euro!!! ik heb enorm veel rondgekeken op internet, prijzen gevraagd,... en de ringen die ik graag zag, waren bijna onbetaalbaar! ik heb een ring gekozen met 12 steentjes en een brede band, in een gewone winkel al gauw over de 1000 euro (en dan heb je nog maar 1 ring...), terwijl dat we onze beide ringen voor nog geen 900 euro hebben!! daar krijg je degelijke uileg, mensen die weten waarover ze praten en die gaan voor kwaliteit!

zeker de moeite!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...