Terug naar overzicht
Ja hoor dat is normaal (denk ik toch)! Op het einde was ik het echt beu. Ik keer meer uit na de rustige tijd die eindelijk zou terugkeren na de trouw dan naar de trouw zelf.
Heykes,dit klinkt héél bekent!Mag ik je één raad geven,nu je zo weinig meer op je lijstje hebt staan,leg het eve naast je neer,neem er een rustpauze van!Zal je goed doen!En af en toe heb je dat nodig,geloof me.T'is nie de bedoeling dat je het beu wordt of als een verplichting gaat zien van ermee bezig te zijn.Nog veel succes sarah (reeds 21 dagen gehuwd!)
Hallo Wendy, Ook bij ons maar 47 dagen te gaan, en ja soms steekt het wel tegen, vooral omdat we er eigenlijk dag in dag uit mee bezig zijn, zelfs op het werk soms. Wat wij gedaan hebben, vorig weekend een weekendje gaan helpen op Dranouter en echt 3 dagen lang het woord trouw niet in onze mond genomen, zelfs onbewust. Was leuk om er eens helemaal uit te zijn en nu zijn we weer met volle moed de laatste 50 dagen ingegaan. Misschien moet je er ook eens uit eens ergens waar je geen tijd hebt om aan den trouw te denken. GroetjesInge27/09/08