Terug naar overzicht
Afbellen met achterlijk smoezen is idd heel erg vervelend, maar je kan er toch niets aan doen.Bij ons was het zo dat we 10 dagen vooraf de aantallen moesten doorgeven maar tot 48uur voor het feest mochten de aantallen nog wat wijzigen. Zo konden we de lijst nog fine tunen.
Ja ik denk dat het bij ons ook 48 uur is.Maar wat ik vooral erg vind is dat we sowieso een heel klein feest hebben. We hebben maar 40 gasten: meest geliefde familie, meest geliefde vrienden...van zulke mensen verwacht je niet dat ze afzeggen :-(Als we nu 150 gasten hadden waarvan we de helft maar half en half kennen, dan zou het me niets kunnnen schelen...maar deze mensen zijn anders...dit vind ik echt erg :-( dat vat ik heel persoonlijk op, dat ze de moeite niet doen om naar ons feest te komen.En dan de chaos op het werk...ik wil rustig naar de bruiloft toeleven zonder stress...maar ik moet gewoon gaan kijken op mn werk of alles wel ok is, ik kan het niet achter me laten.Maja we maken er het beste van he...Voor alle bruidjes die donderdag, vrijdag of zaterdag trouwen, ik wens jullie een prachtige dag ZONDER REGEN!Liefs, Tineke 14/08/08
Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend voor je moet zijn, maar je kunt je er beter niet te druk in maken, want veranderen kun je het nu toch niet.Geniet van je dag en van de mensen die wel komen.Groetjes Anne
Oh, da's echt wel niet leuk hé! Vooral niet als je nog zoveel te doen hebt en je je zorgen maakt. Maar 't zal wel goed komen! Geniet er maar van...Bij onze zaal hebben ze gezegd dat de boodschappen de maandag voor de trouwdag worden besteld! En dat dan het definitieve aantal moet doorgegeven worden.Ik zou toch even bij je zaal luisteren, misschien kunnen ze nog iets regelen...
Oooh meiske toch! Moet jij nu nog gaan werken? Ik ben blij dat ik vandaag mijn laatste dag had..Echt niet leuk dat de mensen nu nog afbellen. Ik heb ook een paar "misschien" gevallen... D'eeuh! Precies of ik kan om 17 uur nog iets veranderen als de receptie om 17.30 uur begint. Maar niets aan te doen, we zullen dubbel moeten genieten van de mensen die wel komen. Ik kan je wel begrijpen dat je dit persoonlijk opneemt, zou ik ook doen, het is ook allemaal door jou persoonlijk georganiseerd nietwaar?? Wat het weer betreft, geen nood, ik ga morgen naar de zusters clarissen :-) Dikke zoen, Wendy Same date :-)
Bij ons konden we tot 3 dagen voor de trouw annulaties doorgeven.2 dagen er voor heb ik nog 2 bevestigingen gehad en die konden ze wel nog opnemen. De dag zelf was er een oma ziek en daarvan moesten we het eten betalen zonder drank.
Wij konden ook tot op het laatste moment (48 uur) veranderingen aan definitief aantal doorgeven.Wat wij tegenkwamen was nog erger: een koppel meldde gewoon na de mis dat ze 's avonds niet naar het avondfeest konden komen omdat ze elders heen moesten en dan kwamen ook nog een 4-tal anderen niet opdagen op de receptie. Hiep hoi, da's betalen natuurlijk. Vooral op dat eerste koppel was is zeer kwaad. Een menu voor 2 is echt niet goedkoop. Ze vroegen achteraf nog eens het rekeningnummer waar ze op konden storten als kado, maar denk je dat we ooit iets kregen??? Grrr.