Terug naar overzicht
zet je emailadres hier en ik stuur je een verzameling teksten (een half boek) voor elk deeltje van de misviering!xKaren
wij hebben deze bezinning:Een open handEens was er een jonge vrouw. Op de vooravond van haar huwelijk stond ze bij haar moeder en keek naar de zon die over het strand onderging in volle zee.Toen vroeg de dochter: "Moeder, mijn vader houdt van je en is je ook altijd trouw gebleven. Wat moet ik doen opdat mijn man mij steeds meer zou beminnen?"De moeder zweeg en dacht even na. Dan bukte zij zich en vulde elke hand met zand. Zo kwam ze bij haar dochter staan. Zonder verder iets te zeggen knelde zij de vingers van één hand steeds sterker om het zand. Het zand glipte eruit. Hoe krampachtiger zij haar hand balde, hoe sneller het zand eruit gleed. Toen zij haar hand opende, kleefden nog slechts enkele vochtige korrels aan haar handpalm.Maar haar andere hand had de moeder opengehouden als een kleine schaal. Daar bleven de zandkorrels liggen; ze schitterden steeds heerlijker in het licht van de late zon."Dat is mijn antwoord", zei de moeder zacht.groetjesAnn30/08/08
@Karen, Zou je misschien ook jou tekstjes naar mij kunnen doorsturen alstublieft: travelangelke@yahoo.comVoor ons is het nog wel even wachten, maar alle ideetjes zijn meer dan welkom!Alvast hartelijk dank!Cindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
@Karen,Mijn adres is: silvia_van_goethem@telenet.beAlvast bedankt,Silvia
Ook voor ons is het nog wel eventjes wachten. 27 juni 2009, maar toch heb ik ook wel interesse in die bundel met teksten.Zou je hem mss ook naar mij willen doormailen?Alvast bedankt!eefpeeters@telenet.be
@Karen,Mijn adres is: schouvi2002@hotmail.comAlvast bedankt!Met vriendelijke groet,Virginie
Heeft er al iemand de teksten van Karen ontvangen, want ik heb zelf nog niets gekregen.Kunnen jullie dit dan doormailen naar silvia_van_goethem@telenet.beMercikesSilvia
Hallo, ik ben ook op zoek naar teksten, kan iemand die teksten ook naar mij doorsturen. hartelijk dank. We trouwen in juni 2009 dus nog even wachten maar we gaan nu wel stilletjes beginne met de voorbereiding, spannend...
oei mijn email adres is ansegers_zondereigen@hotmail.comdank bij voorbaar