Terug naar overzicht
hoi,mijn toekomstig ventje, heeft gewoon zijn kostuum aan en een das. wat ik persoonlijk veel mooier vindt. Maar dat is ieder zijn keus. Wil je ventje een gillet dragen of niet? En een das vind je overal. Weet dat je achteraf die gilet toch niet meer gaat dragen.Veel succes.Miranda05-09-2008
Dank je ! Ik vind zo'n gilet ook maar niets, maar mijn mannetje wil dat graag ... kZal hem jouw berichtje eens laten lezen.
Ik vind een gilet echt wel bij een trouwpak horen. Dat maakt het nu net af. Mijn ventje draagt nooit een kostuum, maar voor ons huwelijk dus wel en mét gilet, das en stoeferke :p Hij was supersexy en dus ook te onderscheiden van de andere gasten die in gewoon kostuum komen.
hallo, ik vindt het ook wel mooi staan met gilet maar inderdaad dat draag je nooit meer,toch zeker niet als je geen kostuum man bent. maar je kan het ook huren, vraag maar in kostuum verhuur zaken in je buurt. groetjes sylvia
Bij Villa Verdi in Sint-Denijs-Westrem kan je een gilet laten maken, aan een zeer redelijke prijs.