Nu Online
Momenteel zijn er 682 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gilet waar kopen

9-8-2008 9:53:35
Beste bruidjes,

Mijn vriend heeft een kostuum gekocht maar zonder gilet of das. We zijn dus nog op zoek naar een bijpassende gilet, das en pochetje. We zijn al gaan kijken bij Azaert in Gent maar dat kostte daar 165 euro en dt vonden wij toch veel. Is er iemand die een tip heeft waar ik eraan kan geraken ? Trouwen al jullie mannen met een giletje ?

Groetjes

Bethy
1-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1141

miranda
5-9-2008
 Meld misbruik9-8-2008 10:26:09

hoi,

mijn toekomstig ventje, heeft gewoon zijn kostuum aan en een das. wat ik persoonlijk veel mooier vindt. Maar dat is ieder zijn keus. Wil je ventje een gillet dragen of niet? En een das vind je overal. Weet dat je achteraf die gilet toch niet meer gaat dragen.

Veel succes.
Miranda
05-09-2008

Bethy
1-9-2008
 Meld misbruik9-8-2008 10:41:27

Dank je ! Ik vind zo'n gilet ook maar niets, maar mijn mannetje wil dat graag ... kZal hem jouw berichtje eens laten lezen.

evy
1-3-2009
 Meld misbruik9-8-2008 11:09:18

Ik vind een gilet echt wel bij een trouwpak horen. Dat maakt het nu net af. Mijn ventje draagt nooit een kostuum, maar voor ons huwelijk dus wel en mét gilet, das en stoeferke :p Hij was supersexy en dus ook te onderscheiden van de andere gasten die in gewoon kostuum komen.

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik9-8-2008 12:02:21

hallo,
ik vindt het ook wel mooi staan met gilet maar inderdaad dat draag je nooit meer,toch zeker niet als je geen kostuum man bent.
maar je kan het ook huren, vraag maar in kostuum verhuur zaken in je buurt.
groetjes sylvia

Kris

Meld misbruik10-8-2008 15:15:13

Bij Villa Verdi in Sint-Denijs-Westrem kan je een gilet laten maken, aan een zeer redelijke prijs.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info