Terug naar overzicht
Waarom ga je niet gewoon iets schattigs kopen wat ze achteraf ook nog aan kunnen doen. Dat vinden die klein mannen meestal fijn dat ze achter kunnen zeggen dat ze dat aan hebben gehad bij jullie trouw! En dat hoeft daarom niet duur te zijn.
Wij hebben met de ouders afgesproken dat ons jongetjes allemaal een wit hemdje en een beige broekje aandoen, en wij zorgen voor een petje en een overgooier. En ons meisje heeft al een beige kleedje. Zo moeten wij niet veel spenderen en zijn ze toch allemaal gelijk. Als je echt zoiets stijf wil, zoals een kostuumpje of zo, dan zou ik het wel huren.
Ik wist niet dat dit bestaat. Wij kopen ook de kleren voor onze bruidskindjes - feestelijk maar niet iets voor 1 dag. Ik zou schrik hebben om te huren. Je kan van kindjes niet verlangen dat ze een hele dag stilzitten. Wat als ze iets scheuren of een vlek maken die er niet meer uitkan? Dan ben je misschien uiteindelijk nog heel veel gled kwijt voor iets dat je niet hebt. Ik zou mezelf toch eerst goed informeren en de huurprijs eens vergelijken met nieuwe kleren of iets laten maken bij een naaister.