TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
15-9-2007
|
9-8-2008 18:15:28
Hallo, Ik ben alleen kleedjes gaan passen bij haar en vond haar niet echt sympathiek. Ik heb 1 rok gepast en toen die goed zat, geen enkele andere meer en een 6-tal topjes. Toen ik nog eens wou terug gaan met mijn ma, was ze ook niet de vriendelijkheid zelve. Jammer want ze heeft wel mooie kleren
|
|
Anne
|
9-8-2008 20:36:27
Mijn schoonzusje had een iets minder erge ervaring met haar bolero op haar trouwkleed, dit hadden ze te kort gestikt bij haar armen en dit sneed dus en na een uurtje kon ze dit niet meer aanhouden, gelukkig kon ze dit wel uitdoen. Maar was toch erg vervelend want dit koste veel geld en het was geen warme dag, trouwde in april 2008, heeft hier achter af niets naar de winkel direct mee gedaan, was trouwens het bruidsparadijs. Maar heeft wel iedereen afgeraden om naar die winkel te gaan, want ze hadden idd al meer rare kuren verkocht, jurk verkeerd opgestuurd, dingen vergeten en dergelijke... Ik trouw binnenkort en ga daar zeker niet kijken!!! Is gewoon degoutant hou je achteraf eigenlijk niets meer kunt zeggen. Groetjes Anne
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|