Terug naar overzicht
Hoi, Wij trouwen op dezelfde datum als jullie :-) en we zaten ook een beetje met hetzelfde probleem. We dachten er ook aan om geen receptie te nemen. Ook het idee van het feest was aanvankelijk dat we het binnen de familie en de korte vriendenkring gingen houden. Toen we de gastenlijst begonnen op te stellen, stelden we snel vast dat we heel wat mensen niet 'niet' konden uitnodigen op ons feest... Dus nu geven we een receptie en een avondfeest. Voor het avondfeest worden uiteraard onze families uitgenodigd en de goede vrienden. Op de receptie nodigen we andere vrienden (niet dat dit geen goede vrienden zijn maar je weet wel wat ik bedoel :-)), collega's,... uit. Enneuh.. wees er maar zeker van dat je meteen aan een heel pak personen komt hoor... Maar uiteindelijk moet je zelf weten wie je uitnodigt. Je kan nu eenmaal niet iedereen op het feest laten komen. En dat mag je je ook niet aan je hart laten komen. Ze begrijpen dit wel. Groetjes en succes!Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Hallo, wij trouwen op 9mei 2009.Wij hadden net hetzelfde idee na het diner de gasten laten komen voor het dansfeest maar dat zouden er direct ook heel wat zijn.Daarom hebben we nu ook gekozen voor een kleine receptie ervoor voor mensen die je wel wil laten komen maar niet zo een super band meehebt zoals collega´s en buren oude bekenden heel ver familie.het diner is puur familie, ouders grootouders, broers en zussen, tantes en onkels, geen neven en nichten want dit zijn er teveel.na het diner komen dan neven en nichten en echt heel goede vrienden.anders zou het ook veel te veel zijn.bovendien zijn er toch altijd mensen die je uit beleefdheid moet uitnodigen en dan is zo een uurtje receptie goed.groetjes sylvia
Het probleem is: wij gaan 's namiddags met de naaste familie (grootouders, ouders, broers en zussen + kindjes) op restaurant. Als we dan ook nog eens een receptie moeten doen, komen we in tijdsnood.Groetjes Caroline
Wij trouwen 16 mei 2009 en wij hebben ook al de verschillende mogelijkheden overlopen en zijn tot volgend besluit gekomen : een receptie voor de suite en mijn bewoners (ik werk als begeleidster)& het avondfeest voor al de anderen (familie, vrienden, collega's en buren = 152 personen). Ik wou graag veel volk op het avondfeest om een leuk feestje te maken...
Hallo, Wij trouwen volgend jaar in juni. Zijn nu ook bezig met de gastenlijst. Onze indeling : receptie : Buren, vrienden van ouders (die wij natuurlijk ook kennen) en dan nog kennissen die we niet mogen overslaan maar die niet zo close zijn om deel te nemen aan het feest.. dan feest met familie, hele close vrienden en dan dansfeest : collega's van het werk en voetbalploeg.Succes nog!griet.