Terug naar overzicht
Hallo Phyllis,Wij zijn bij onze zoektocht naar een feestzaal ook terecht gekomen bij Kasteel Fruithof. En het heeft wel iets hoor : zo'n echt kasteel ! Voor ons vielen de prijzen van een dansfeest met dessertbuffet ook goed mee en ik denk dat ook de prijzen voor andere zaken vrij redelijk zijn.Bodendien mag je na het feest overnachten in hun bruidssuite, echt tof !'t is wel een beetje een ander concept van feesten : omdat het een kasteel is, worden de gasten verspreid over 2 of 3 aaneensluitende "kamers" en heb je dus niet 1 grote feestzaal waar iedereen de hele zaal ziet. Dansen gebeurt in de grote inkomhal.Wij hebben uiteindelijk niet voor dit kasteel gekozen uit praktische overwegingen : de toiletten bevinden zich op de eerste verdieping die met een trap te bereiken is en tussen onze gasten bevinden er zich een paar die niet goed te been zijn, dus dat ging jammer genoeg niet.Maar deze zaal behoorde zeker tot onze favorieten !Groetjes,Gert
Hallo Phyllis,Ik heb zelf al een trouwfeest meegemaakt in Kasteel Fruithof. Ik kan alleen maar positieve commentaar geven:- het kader in zo een kasteel is natuurlijk prachtig- eten was er lekker, verzorgd en zeker meer dan voldoende (koude en warme buffetten en dessertenbuffet)- bediening zeer vriendelijkEnig minpunt vond ik wel, net zoals Gert hieronder ook al aanhaalde, dat de gasten verspreid waren over verschillende zalen en dat de "eretafel" als het ware in de gang was opgesteld omdat die alle zalen met elkaar verbond. Maar dat is natuurlijk hoe je het zelf wil.Veel succes nog met je zoektochtkathleen3.12.05