Terug naar overzicht
ava in gent, atita in gent
in bijna elke gewone stoffenwinkel of veritas verkopen ze dat en is vrij goedkoop hoor
We zijn al eens in Atita in Wetteren geweest en daar hebben we inderdaad tule gevonden maar die was ongeveer 1 cm dik en volgens mij om zo te decoreren in een auto heb je daar breedere tule voor nodig of niet? Breedere tule heb ik volgens mij niet tegengekomen.Hebben jullie nog andere voorstellen van gewone stoffenwinkels? Hier in de buurt weet ik niet direct een stoffenwinkel zijn.GroetjesKim
hoi,volgens mij kan je dit ook in de Veritas verkrijgensucces!
hey, probeer eens in die turkse stoffenwinkels in de Sleepstraat. Ik weet niet zeker of ze er tule hebben, maar als dat wel zo is, koop ze dan daar en knip ze zelf in repen. Dan kost het echt amper geld. Ik heb tule in de Brabantstraat gehaald in Brussel ( komt overeen met de sleepstraat), en was 2,5 euro per meter tule ( en 1,5 m breed)kwijt... veerle
Hoi kimProbeer eens de stoffenwinkel op de vrijdagsmarkt.GroetjesVéronique
Nee nee de rode strik in Ledeberg is pas geschikt!Supergoedkoop daar!
@ Karen: En hebben die een website of kan je daarvan een adres doorsturen?GroetjesKim
In de ava heb ik dat toch ook al gezien. Zelfs in verschillenden kleuren dacht ik?Groetjes
Ah leuk, verschillende kleuren zelfs; kga nog moeten kiezen :-)Alvast bedankt allemaal voor jullie reacties, ik ga woensdag eens kijken denk ik.GroetjesKim