Terug naar overzicht
Meisje toch!Je hebt het erg zwaar. Wij werken ook ons eerste jaar en mijn vriend kreeg jeugdvakantie. (Ik ben leerkracht) Ik kan je echt wel helpen met teksten voor je misboekje en liedjes en zo.Tafelschikking is nog een heuse brok werk.Maak eens een to do lijst je en werk alles rustig af. Ik heb de drie dagen voor nos huwelijk een verwenarrangement genomen bij Pompidou, een kapsalon annex beatysalon. gezichtsverzorging, nagels, haar, ... ontspannen, het was ook bij mij echt nodig!!xHeb je al een notaris? Ik ken een goede in Gent. Openingsdans, wil je iets speciaal?Ik wil je wel helpen als je vragen hebt! Ben net terug van huwelijksreis en we zijn nu 22 dagen getrouwd dus weet echt nog wel wat het was net voor onze trouw. Mijn familie had mijn schoonouders ook nog nooit gezien. Mijn ouders hebben ze nu ook gezien maar niet leren kennen als je begrijpt wat ik bedoel. Mijn ouders hadden ook grote vooroordelen over de papa van mijn man en zijn nieuwe vrouw, terecht wel, want ze hebben het bij het plannen van ons huwelijk echt wel moeilijk gemaakt en zo. Maar tot ruzie is het zeker niet gekomen. Ik had ook een ceremoniemeester om die reden.Wil je eens babbelen?Karenkarendeclercq@hotmail.com
mss kan dit helpen: qua tafelindeling gewoon een aantal mensen groeperen per tafel.. maar ze zelf laten kiezen waar ze aan die tafel gaan zitten! hoef je zelf al niet te puzzelen! ... openingsdans: gewoon doen die moment!... nummertje kiezen en dan gewoon vanuit je hart dansen!hoeft echt geen ingeoefend stukje te zijn.. als het maar vanuit je hart is.. zeg, maar.. waarom ga je niet even langs de dokter??? je bent gewoon stikkapot.. een dag of twee platte rust zijn denk ik in jouw geval niet onnodig.. niet om je werkgever tot last te zijn, gewoon om aan je eigen gezondheid te denken! groetjes, Hanne