Terug naar overzicht
Ik vind dit meer dan ok! Eventueel kan je nog met mooi slierten klim-op werken. Brengt nog beetje meer kleur op tafel en is goedkoop te verkrijgen of mss weet je wel iemand wie zijn klim-op tegen dan een snoeibeurt kan gebruiken!Groetjes Annelies
Hey Nele, wij hebben ook een parochiezaal en moeten dus ook de zaal aankleden, we hebben zwart tafelpapier gekozen met een grijze tafelloper. Onze bloemen op tafel gingen oorspronkelijk een gewoon plantje zijn van in de bloemenwinkel maar hebben we nu veranderd in een vaasje met bloemen in. Dat komt op ong. 7à 8 euro per tafel. Voort werken we ook met ballonnen waar de dansvloer komt omdat anders de zaal veel te groot is. Op tafel komen als versiering nog veertjes en pailletjes allemaal rond dezelfde kleur.Groetjes
Dat klinkt heel mooi.Je moet eens naar de ava gaan,daar kan je veel ideetjes opdoen,qua kleur en qua decoratie.Succes sarah
Hoi NeleVorig jaar hebben we het 60-jarig jubileum gevierd van mijn partner zijn grootouders en daarvoor hebben we ballonnen gebruikt om de zaal wat aan te kleden. Wij hebben daarop zulke goeie commentaar gekregen dat wij voor ons feest ook voor ballonnen gaan. Per tafel (7 in totaal) hadden we een stukje staan ('ballon middenstuk tafel' op website).De eretafel bestond uit een dergelijk stukje maar met iets meer ballonnen. We hadden ook nog twee reuzeballonnen met 60 daarop die we gebruikt hebben bij de inkom van de feestzaal en de bij de receptie (onze grootouders zaten tussen de ballonnen in). Om het gezchenk af te geven hebben we een luchtballon laten maken met daar onderaan een maandje om de geschenkjes in te leggen. Tweehonderd losse ballonnen met snelsluiting hingen aan het plafond (de helium hadden we zelf) en tot slot hadden we ook nog twee rozetten in voile die aan de stoelen hingen van de grootouders. Totaal bedrag hiervan was 180 euro. Ik moet er ook nog bijzeggen dat de ballonnen toch een viertal maanden zijn meegegaan. De kleinere tafelstukjes iets minder lang.Je kan er voor kiezen om ze naar huis te laten bregen of ze zelf af te halen. De winkel bevindt zich in Erpe-Mere (direct naast de autostrade). Groetjes en nog veel succes en plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk.Véroniquewebsite: http://www.balloon-boy.be