Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

decoratie zaal

9-8-2008 19:07:55
Hoi bruidjes,

Ik heb even jullie mening nodig. Wij hebben een parochiezaal gehuurd voor ons avondfeest en moeten dus zelf voor de aankleding zorgen. Ik wil hier ook niet superveel aan uitgeven, maar het moet wel heel mooi zijn. Ik had gedacht om ecru tafellinnen te gebruiken waar rozenblaadjes over verspreid zijn. Hiertussen zou ik smalle vaasje plaatsen met donkere of lichte gerbera's. Daarnaast zou ik in de zaal zelf nog ballonnen aanbrengen. Wat vinden jullie hiervan of hoe zouden jullie dit doen? Ik vind bloemstukken op tafel ook heel mooi, maar deze kosten wat veel geld en worden later op de avond toch maar opzij geschoven.

Nele
6-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 495

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik9-8-2008 20:07:16

Ik vind dit meer dan ok! Eventueel kan je nog met mooi slierten klim-op werken. Brengt nog beetje meer kleur op tafel en is goedkoop te verkrijgen of mss weet je wel iemand wie zijn klim-op tegen dan een snoeibeurt kan gebruiken!

Groetjes Annelies

kathleen

Meld misbruik9-8-2008 21:06:59

Hey Nele,

wij hebben ook een parochiezaal en moeten dus ook de zaal aankleden, we hebben zwart tafelpapier gekozen met een grijze tafelloper. Onze bloemen op tafel gingen oorspronkelijk een gewoon plantje zijn van in de bloemenwinkel maar hebben we nu veranderd in een vaasje met bloemen in. Dat komt op ong. 7à 8 euro per tafel. Voort werken we ook met ballonnen waar de dansvloer komt omdat anders de zaal veel te groot is. Op tafel komen als versiering nog veertjes en pailletjes allemaal rond dezelfde kleur.

Groetjes

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik9-8-2008 23:10:12

Dat klinkt heel mooi.
Je moet eens naar de ava gaan,daar kan je veel ideetjes opdoen,qua kleur en qua decoratie.

Succes sarah

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik10-8-2008 12:23:10

Hoi Nele

Vorig jaar hebben we het 60-jarig jubileum gevierd van mijn partner zijn grootouders en daarvoor hebben we ballonnen gebruikt om de zaal wat aan te kleden. Wij hebben daarop zulke goeie commentaar gekregen dat wij voor ons feest ook voor ballonnen gaan.
Per tafel (7 in totaal) hadden we een stukje staan ('ballon middenstuk tafel' op website).
De eretafel bestond uit een dergelijk stukje maar met iets meer ballonnen. We hadden ook nog twee reuzeballonnen met 60 daarop die we gebruikt hebben bij de inkom van de feestzaal en de bij de receptie (onze grootouders zaten tussen de ballonnen in). Om het gezchenk af te geven hebben we een luchtballon laten maken met daar onderaan een maandje om de geschenkjes in te leggen. Tweehonderd losse ballonnen met snelsluiting hingen aan het plafond (de helium hadden we zelf) en tot slot hadden we ook nog twee rozetten in voile die aan de stoelen hingen van de grootouders. Totaal bedrag hiervan was 180 euro. Ik moet er ook nog bijzeggen dat de ballonnen toch een viertal maanden zijn meegegaan. De kleinere tafelstukjes iets minder lang.
Je kan er voor kiezen om ze naar huis te laten bregen of ze zelf af te halen. De winkel bevindt zich in Erpe-Mere (direct naast de autostrade). Groetjes en nog veel succes en plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk.

Véronique

website: http://www.balloon-boy.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...