Terug naar overzicht
wanneer trouw je?
Pas op 10 oktober 2009.Maar daar ik graag het kleedje tweedehands wil kopen, begin ik op tijd te zoeken.Groetjes
momenteel kan ik me niet inbeelden dat ik mn kleed zou verkopen, maar je weet nooit, na een paar maanden...iig, tis ook maat 36, ben 1m70 en weeg 52 kilo, dus dat komt wel min of meer overeen met jou...Ik mail je wel als ik zeker weet wat ik met mn kleed doe.Groetjes, Tineke
Hallo,Ik heb vandaag mijn kleedje gekocht van LR!!En omdat er een auto aan de winkel was ingereden (!), moeten ze dringend verbouwen en was alles aan 50%!!Ik heb dus nu mijn kleedje van Linea Rafaelli van collectie 2008 aan 50%!!Het is een winkel in Tongeren... AllianceHet is maar een tip!
Hey Kristien,bedankt voor de tip.Ik ga morgen al eens langs.Vele groetjes
Hey,Ik ben op 2 augustus getrouwd. Mijn kleed is van linea raffaelli. Ik denk dat ik maat 36 of 38 had. Ik ben 1m60 en weeg 52 kg, komt dus ongeveer overeen. Was niet direct van plan mijn kleed te verkopen, maar een eerlijke bieder maakt misschien wel kans. Laat maar weten wat jij ervoor zou geven. Hij kost ongeveer 1800 euro.katrien1desmet@hotmail.comIk kan je dinsdag een foto doorsturen, aangezien de foto's allemaal op mijn man zijn computer staan en hij tot maandag avond weg is. stuur gewoon een mailtje en dan laat ik wel iets terug weten