Terug naar overzicht
Hey Annelies,Als je wil mag je me daarover mailen, wij zijn daar vorig jaar geweest dus kan je wel enkele tips geven. En bovendien heb ik m'n eigen reisbureau dus kan je de goei hotellekes aanraden.: travelangelke@yahoo.comGroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Dag Annelies,Wij zijn net op huwelijksreis geweest in Kreta! Echt de moeite waard! Wij zaten in het schilderachtig vissersdorpje Elounda, in het Oosten van Kreta! Dit ligt ook dichtbij een grote stad Ageos Nikolaos, ook heel mooi. Er is vanalles om te gaan bezichtigen, het dorpje Kritsa is zeker ook de moeite. En natuurlijk heb je daar de mogelijkheid om uit te blazen, mooie strandjes(wel kiezelstrand) en zalig water om af te koelen ;-) Ons hotel is ook zeker aan te raden: Elounda Palm! Een klein hotels (denk 63 kamers) tussen de palmbomen en je hebt altijd plaats aan het zwembad, ook belangrijk misschien...Als ik van jullie was, zou ik Kreta zeker boeken!Groetjes, Karen Nog veel succes met het plannen van jullie huwelijk! Geniet ervan! x
wij zijn enkele jaren geleden naar kreta geweest in agios nikolaos in het hotel 'St nicolas bay resort & villas. echt prechtig, je moet maar eens kijken op de website van pegase.be http://www.pegase.be/Pegase/action/HotelOverviewPegaseH... heel rustig hotel, je kan er zelf een villa met prive zwembad huren , heel lekker eten en ze hebben zelf een eigen kapelleke want er worden ook huwelijken gedaan ;-) hotel is rustig gelegen maar je bent op een kwartiertje van een dorpje waar je s avonds eventueel uit kan gaan.wij hebben daar voor 5 dagen een jeepje gehuurd en gaan rondtoeren. als je met pegase boekt weet je ook dat je kwaliteit krijgt en een goede service.als je foto's wil zien stuur dan maar een mailtje naar leen_verreyt@hotmail.com
hoi,wij gaan naar kreta in september. Ook naar Elounda (in de buurt van Agios Nikolaos).We gaan naar hotel Blue Palace. Als ik de webiste bekijk dan ga ik echt wegdromen, zooo mooi! Maar het is wel een prijzig hotel. Dus je moet in het naseizoen gaan zoals wij dan is het een pak goedkoper.We gaan zeker een auto huren om het eiland te verkennen. Kreta is de perfecte combinatie voor cultuur (het paleis van knossos, opgravingen enzo), watersport (windsurf!) en pure ontspanning.Ik heb er iig heel veel zin in.En Grieks eten is zalig natuurlijk. Het leuke is als je met de auto in authentieke kleine griekse dorpjes terechtkomt waar geen toersiten zijn. Dat habben wij op Rhodos veel gedaan (het binnenland en de bergen in). Dan heb je echt contact met de mensen van daar...en krijg je het beste eten :-)Wij hebben ook even gedacht om st nikolas bay resort te nemen, omdat dat ook een heel goed hotel is. Maar ik droom al van Blue Palace sidns 4 jaar. Dat stond in de Feeling en ik heb dat bijgehouden met in mn hoofd: als we ooit eindelijk trouwen, gaan we naar daar) :-)Succes met je zoektocht naar een goed hotel.Tineke14/08/08Nog 4 dagen te gaan!
ah ja, wij hebben ook met pegase geboekt. Dan krijg je honeymoonkorting!!! En gratis taxi naar je hotel, dus niet uren in een bus die van het ene hotel naar het andere moet en jij bent pas als laatste aan de beurt.
Op Kreta vind ik het leukste stadje Rhetimnon (mooi kleine smalle straatjes).Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
rhetimnon vind ik persoonlijk iets te druk , heel veel toeristen en is niet echt mijn ding.
Hoi Annelies, mijn vriend en ik zijn al enkele keren in Kreta geweest en omdat we het daar zo geweldig vinden (cultuur, zon, strand, vriendelijke mensen,...) hebben we besloten om daar op huwelijkreis te gaan. Wij gaan naar Elounda, hotel Elounda Village (staat in de Pegase boek). Wij vertrekken 26/08/08. Ik zal je laten weten hoe het was in Elounda, want zelf hebben we deze streek nog niet bezocht. Groetjes, Lore 22/08/08
Hey Annelieswij vertrekken 13 september naar Kreta op huwelijksreis. Ik wou er ook altijd al eens naartoe gaan en mijn ouders zijn er al verscheidene keren geweest en door hun positieve commentaren dus eindelijk geboekt naar Kreta.