Nu Online
Momenteel zijn er 377 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning namiddag

9-8-2008 23:04:25
Hallo,

Ik zit met een vraagje... Wij trouwen voor de kerk om 12 uur. Ik vermoed dat we hier gaan buiten zijn tegen 13u30 (ruim gerekend), dan vertrekken tot bij mijn ouders. Nadien zou de suite een broodjeslunch krijgen in de feestzaal. Ze zouden dus een tijd hebben van ongeveer 3 à 4 uur alvorens onze feest begint. Vinden jullie dit te lang?

Groetjes,
Ann
www.annenjan.bruiloftsite.nl

Ann
6-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 440

Hanne

Meld misbruik10-8-2008 7:47:50

bij ons is het idem en het is bij ons een heel over en weer gepraat en gedenk geweest..
we trouwen ook pal op de middag. met de 'suite' gaan we broodjes ine en zaaltje eten. er zullen spelletjes enzo zijn voor de bruidskindjes (en voor ons :)) , en ligstoelen voor de oma's en opa's, ..

om 16.30 begint de receptie.
heb het nog op trouws geweten, en zelf vonden we het zeker niet erg om die periode te overbruggen. we zijn iets gaan drinken, gaan winkelen, ... etc...

we zijn blij met onze dagindeling, want ik hoorde al van mensen die pas om 16u hun kerk of wet hadden dat ze achteraf vonden dat de dag zo rap om was..
tot 16u is het maar wachten wachten en dan is het allemaal plots achter elkaar...
Wij wilden graag geen gehol, zodat we optimaal kunnen genieten en altijd op ons effen kunnen komen.
Zij die daardoor niet naar de mis komen, dat is dan maar zo!
Zij die er wel bijzijn, dat apprecieren we dan dubbel zo hard he. en tot nog toe komen al zeker de mensen die we er echt bij willen.
van verre familie enzo weet ik het niet - die zullen wel niet komen- , maar ja.. ik ken die namen niet eens, .. dus vinden we het ook niet erg.

dus mss bij jullie ook zoiets?
gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt...
je buikgevoel volgen :)

Anne

Meld misbruik10-8-2008 10:11:35

Bij ons is er in de middag ook wel wat tijd, maar ik veronderstel dat ze wel genoeg bij te babbelen hebben, ik voorzie ook broodjeslunch en dergelijke, dus dan kunnen ze lang eten. Want wij glippen er tussenuit om foto's te maken.
Groetjes Anne

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik10-8-2008 11:28:35

Hallo,
wij trouwen om 11.30 met gevolg ook recht op de middag.
Maar wij hebben als trouvervoer gekozen voor een huifkar dus onze suite gaat een tocht doen in de omgeving wij wonen op den buiten dus genoeg groen in de buurt zij nemen een picknick mee met lekkere broodjes en slaatjes tussen door stoppen ze voor een klein wandelingetje en tegen de receptie zijn ze weer terug.
ik vond het altijd saai als we ergens waren op een feest waar de dag zo lang getrokken is, je verveelt je toch een beetje. bij mijn broertje zijn ze toen ook een wandeling gaan maken langs het water en speeltuin en daar iets gaan drinken na de lunch.
groetjes sylvia

Annelies

Meld misbruik12-8-2008 16:54:19

hoi Ann,

ik heb je site gezien en je berichtje gelezen... dat is wel heel dichtbij voor ons... Peulis... we zijn van Mechelen.

Ivm het wachten... als je familie van in de buurt is, kunnen ze gerust even naar huis maar tijdens mijn schoonzus haar trouw hebben we ook gewoon enkele rustige uren gewacht terwijl zij foto's gingen nemen, helemaal niet erg!

Alvast veel groetjes en mocht je nog een pianist en zangeres zoeken voor je huwelijksviering, laat maar weten!

Veel groetjes,
Annelies
andalouseke@yahoo.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...