Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vriendinnengroepje parnters uitnodigen??

10-8-2008 10:32:04
Hoi hoi

van de meeste vrienden of vriendinnen nodigen we wel de partner uit, omdat we die odd ook kennen of omdat ze echt wel van moeten komen of..
Maar nu is er zo'n groepje,we komen altijd samen met vier. de mannen zijn er NOOIT bij, trouwens, er wordt wat gepraat en gedacht gelachen om situaties met de mannen... bij de drie huwelijken zit er wel iets niet zo snor!

kan ik het maken die alleen uit te nodigen, zonder partner! ??
of is dat echt onbeleefd?
Het zou alleen raar zijn met die mannen erbij, die horen er gewoon niet bij..
wat doe ik best?

Hanne

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1109

sofie
22-5-2009
 Meld misbruik10-8-2008 11:33:20

Hoi, ik heb ook zo een vriendinnengroep.
We zijn met 7 en iedereen heeft een partner. Eigenlijk heb ik die partners nog niet eens allemaal gezien. Maar ik nodig ze toch uit. Ook al lijkt het me leuker met alleen die vriendinnen. Ik vind dat wel moeilijk, zo een genodigdenlijst opstellen. Als je de ene uitnodigt, moet je ook de andere uitnodigen en ik weet op de duur niet meer waar ik de grens kan trekken. Want tenslotte wil ik natuurlijk het liefst dat alleen mensen komen die ik ook echt goed ken.

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik10-8-2008 12:07:48

hoe zou jij reageren als je een man hebt en die mag niet mee naar een trouwfeest? ik zou daar als gast in ieder geval niet mee lachen. denk dat je ze best uitnodigd,

Severien

Meld misbruik10-8-2008 12:12:30

Ja, ik vind dat jij die mannen moet uitnodigen. Je trouw zal zowiezo niet hetzelfde zijn als wanneer je uitgaat met je vriendinnen. Dus dat die mannen er bij gaan zijn maakt het niet alleen anders dan anders.

Je zal gepraat en vreemde opmerkingen krijgen als je het niet doet. Een trouwfeest is iets anders dan op stap gaan.

Ik zou het zeer vreemd vinden moest mijn man ergens uitgenodigd worden waar ik niet mee mag gaan en omgekeerd. Ik zeg niet dat ik zou weigeren om dan naar het feest te gaan, maar ik zou het wel vreemd vinden.

Hanne

Meld misbruik10-8-2008 12:22:07

ja tis waar
we nodigen ze uit hoor, het idd het meest logische en toen ik het berichtje postte, vond ik het eigenlijk stom van me, want uiteraard moet je zoiets doen! ...
Maar ik wil er wel even bij vermelden, dat die huwelijken écht echt niet goed zitten, bijna eerder geen koppels dan wel.. daarmee.. maar goed, ze zijn geinviteerd!
maar wat dan met collega's??? want hier las ik toch al vaker dan collega' worden uitgenodigd voor de receptie zonder partner. Is dat dan ook zo vreemd?
groetjes, hanne

sarah
4-4-2009
 Meld misbruik10-8-2008 12:54:31

dat van je vriendinnen moet je zelf aanvoelen. maar ik ben vorige maand naar een huwelijk van een ex-collega geweest, en dat was zonder partner. ik had ook meteen de reactie om te zien of mn vriend vrij was die avond, maar als ik er was met het groepjes collega's vond ik het wel oké dat er geen partners bij waren die toch niemand kennen. *

inneke
13-9-2008
 Meld misbruik10-8-2008 14:23:35

Wij nodigen ook collega's uit maar zonder partner! Je moet ergens de lijn trekken. Onze collega's hebben hier niet moeilijk om gedaan of raar gereageerd...

Groetjes,

Inneke

liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik11-8-2008 21:12:57

wij hebben een lijn getrokken bij partners: samenwonend en getrouwd met partner, anders zonder partner...

En de collega's zonder partner, dat zijn er 30 bij mij en 15 bij mijn vriend... alhoewel een heel deel niet zal komen, zou het toch een hele bende zijn als je het nog eens x2 moest doen.

Liesbeth en Dirk
11/10/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...