Terug naar overzicht
Hoi, ik heb ook zo een vriendinnengroep.We zijn met 7 en iedereen heeft een partner. Eigenlijk heb ik die partners nog niet eens allemaal gezien. Maar ik nodig ze toch uit. Ook al lijkt het me leuker met alleen die vriendinnen. Ik vind dat wel moeilijk, zo een genodigdenlijst opstellen. Als je de ene uitnodigt, moet je ook de andere uitnodigen en ik weet op de duur niet meer waar ik de grens kan trekken. Want tenslotte wil ik natuurlijk het liefst dat alleen mensen komen die ik ook echt goed ken.
hoe zou jij reageren als je een man hebt en die mag niet mee naar een trouwfeest? ik zou daar als gast in ieder geval niet mee lachen. denk dat je ze best uitnodigd,
Ja, ik vind dat jij die mannen moet uitnodigen. Je trouw zal zowiezo niet hetzelfde zijn als wanneer je uitgaat met je vriendinnen. Dus dat die mannen er bij gaan zijn maakt het niet alleen anders dan anders. Je zal gepraat en vreemde opmerkingen krijgen als je het niet doet. Een trouwfeest is iets anders dan op stap gaan. Ik zou het zeer vreemd vinden moest mijn man ergens uitgenodigd worden waar ik niet mee mag gaan en omgekeerd. Ik zeg niet dat ik zou weigeren om dan naar het feest te gaan, maar ik zou het wel vreemd vinden.
ja tis waarwe nodigen ze uit hoor, het idd het meest logische en toen ik het berichtje postte, vond ik het eigenlijk stom van me, want uiteraard moet je zoiets doen! ... Maar ik wil er wel even bij vermelden, dat die huwelijken écht echt niet goed zitten, bijna eerder geen koppels dan wel.. daarmee.. maar goed, ze zijn geinviteerd!maar wat dan met collega's??? want hier las ik toch al vaker dan collega' worden uitgenodigd voor de receptie zonder partner. Is dat dan ook zo vreemd?groetjes, hanne
dat van je vriendinnen moet je zelf aanvoelen. maar ik ben vorige maand naar een huwelijk van een ex-collega geweest, en dat was zonder partner. ik had ook meteen de reactie om te zien of mn vriend vrij was die avond, maar als ik er was met het groepjes collega's vond ik het wel oké dat er geen partners bij waren die toch niemand kennen. *
Wij nodigen ook collega's uit maar zonder partner! Je moet ergens de lijn trekken. Onze collega's hebben hier niet moeilijk om gedaan of raar gereageerd...Groetjes,Inneke
wij hebben een lijn getrokken bij partners: samenwonend en getrouwd met partner, anders zonder partner...En de collega's zonder partner, dat zijn er 30 bij mij en 15 bij mijn vriend... alhoewel een heel deel niet zal komen, zou het toch een hele bende zijn als je het nog eens x2 moest doen.Liesbeth en Dirk11/10/2008