Terug naar overzicht
Die naam zegt me iets, maar ik ben er nog niet geweest. Wat is het adres van die winkel?
Hallo,Ik heb nog geen ervaring met een trouwjurk bij outlet la sposa. Maar ben wel meegeweest met een vriendin om een suitekleed te kopen. Dit kwam op 150 euro. Voor een suitekleed mag je ook soms rekenen tss 500 en 1000 euro, dus is zeker de moeite waard.Groetjes
Ik ben er geweest, maar helaas waren ze in verlof !Ik ga zeker nog eens terug als ze terug open zijn (vanaf 20/8)Het adres Kortrijkseweg 82, 8791 Beveren-Leie (W-vl)www.lasposaoutlet.be
Hallo,mijn vriendin had er voor haar trouw van de wet een suitekleed gekocht voor 150 euro dus valt eigenlijk goed mee, zeker als je de 'normale' prijzen voor suitekledij kent... Het enige je moet geluk hebben met de maten... dus zeker de moeite en veel succes!Groetjes,Marlies6/6/2009
Hoi,Het is zeker de moeite, je vind er suite kledij vanaf 100 euro en trouwkleedjes vanaf 350 euro.Het is een beetje te zien wat je kiest en van welke ontwerper het is. Er zitten er zelfs tussen van Nicky Vankets.Je moet wel geluk hebben met de maten en er komen wel af en toe nieuwe bij dus als je niets vind, kan je wat later teruggaan.Groetjes,Kaat