Terug naar overzicht
Het is misschien maar een halve oplossing, maar heb je gewone simpele schoenen voor tijdens het feest na alle keuringen??Eenmaal mensen je bekeke en gekeurd hebben na de receptie en je met je benen onder tafel zit kan je toch andere schoenen aan? Je zegt dat je pijnlijke trouwschoenen geen hak hebben, dus is je kleed niet te lang om er makkelijk zittende ballerina's of fijne sportschoentjes onder aan te doen.Ik heb het hier al vaak gepost: een reserve paar schoenen zou verplicht moeten worden voor bruidjes!!Voor je openingsdans kan je misschien terug je echte trouwschoenen aandoen en eenmaal het feest is losgebarsten terug je makkelijke schoentjes??Ik had een kleedje tot aan de knie en had er zwarte pumps onder. Op rustige momenten en 's avonds had ik zwarte ballerina's aan. Beide schoenen pasten onder mijn kleedje en ik heb niet afgezien.
Zoals s zegt: reserveschoenen! Zeker als je trouwschoenen geen hak hebben is dat helemaal geen probleem. Ik had ook andere schoenen in de zaal liggen, maar gelukkig niet nodig gehad. Maar voorzie een lekker zittend schoentje, dan kan je afwisselen, zeker voor de dansavond!Groetjes Evy9 dagen getrouwd