TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Greet
30-12-2008
|
10-8-2008 17:00:03
Hallo,
Ik ben ook naar het Bruidshuis geweest, maar vond er niet meteen wat ik zocht. Nog eens gaan kijken in Mechelen (Maxime's Couture) maar vond het daar echt vreselijk (bediening, keuze, zelfs inkleding!). Ben uiteindelijk uitgekomen bij Liliane Claes in Herentals, daar heb ik helemaal gevonden wat ik zocht. Succes!
|
|
Kim
|
10-8-2008 19:04:03
Hoi,
Ik ben eerst ook bij het Bruidsparadijs in Merksem gaan kijken, maar ik vond het personeel er niet zo professioneel. Daarna ben ik naar Liliane Claes in Herentals gegaan en daar heb ik direct mijn kleedje gevonden. Gisteren ben ik het gaan ophalen en er waren best wel veel retouches aan gebeurd. Het past perfect en Liliane Claes is zeker niet de duurste winkel. Een vriendin van mij heeft haar kleedje bij Cermo gekocht en ze kon pas de eerste keer gaan passen een week voor haar trouw, wat ik niet normaal vond. Uiteindelijk vond ik niet dat het overal zo mooi paste. Natuurlijk zijn er waarschijnlijk ook mensen die wel heel goede ervaringen hebben met het Bruidsparadijs en Cermo, maar voor mij is Liliane Claes toch de beste winkel van de Kempen.
Veel succes,
Kim
22/08/08
|
|
Katleen
27-9-2008
|
10-8-2008 20:10:23
Hei,
Ik heb mijn kleed ook gekocht bij Liliane Claes. Ik heb een maatje meer (46) en ze hebben me geholpen om er prachtig uit te zien. Wat verstopt moet zitten, zit verstopt en de andere dingen komen tot zijn recht :) Ze zijn er eerlijk en professioneel!
|
|
Kim
|
10-8-2008 20:56:15
Hey Katleen,
Dat is echt wel toeval. Ik heb ook maatje 46 en ik heb een mooi gedrapeerd kleed van Liliane Claes, zodat ik er echt een stuk slanker uitzie. Voor vollere bruidjes is het inderdaad ook wel een aanrader :-)) Ze geven je tenminste niet het gevoel dat je eigenlijk iets aan je lijn zou moeten doen :-)))
Vele groetjes,
Kim
22/08/08
|
|
Anne
|
10-8-2008 23:49:52
Ik heb een aantal vriendinnen die hun bruidsjurk in het bruidshuis hebben gekocht en die waren hier allemaal erg content van. Bij het bruidsPARADIJS blijf je beter weg, zeer slechte service... Groetjes
|
|
Nele
11-10-2008
|
11-8-2008 14:33:47
hallo,
Ik woon in Mol en ben bij Cermo geweest, maar op aanraden van een vriendin ook in Hasselt, bij Issa Moda.
Ik heb maat 46/48 en ik vind zelf dat ik er slank uitzie in het ontwerp van Issa Moda (zij verkoopt enkele merken, maar heeft ook talrijke eigen ontwerpen). Ze weet perfect hoe je minpuntjes te verbergen.
Aanrader!
Groetjes Nele 11/10/08
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|