Terug naar overzicht
Mijn zus heeft daar destijds haar jurk gekocht en ze was een plaatje. Mijn mama heeft er meteen haar suitekleed ook gekocht eens ze zag dat de bediening zo vriendelijk was...Lien, 176 dagen getrouwd :-)))
Hallo,Mijn trouwkleed komt van bij Ann. De bediening is zeker heel vriendelijk. Ze heeft kleedjes in echte alle prijsklassen! Voor sommige modellen moet je toch 5 maand nemen voor die bij haar toekomen, voor andere iets minder. Het hangt af van het kleedje dat je kiest.Veerle29/08/08
Inderdaad supervriendelijke vrouw! Enige nadeel is dat ze niet zoveel keuze heeft... Ik heb een kleedje aangehad van zelfs maar 750 euro, en echt wel mooi afgewerkt. Het werd ergens in Azië gemaakt, vandaar de lage prijs, maar dat zorgde er ook voor dat de levertijd zo'n 6 maanden was.
Ik ben blij dat er positieve reacties op komen, ik had al eerder negatieve dingen gelezen over couture ann. Ik had via mail gevraagd aan couture ann hoeveel een jurk kost en zij zei dat er al jurken zijn van 360 en de andere van rond de 500. Zijn deze prijzen realistisch?
Hallo, Couture Ann levert goed werk en niet te duur. Ik heb wel telkens extra moeten betalen per pasbeurt en echt vriendelijk kan je ze niet noemen. Maar ze levert wel goed werk
hey, ik vond haar ook vrij opdringerig. Ik was met mijn ouders geweest, mijn mama voelde zich totaal niet op haar gemak in ' zone chique winkel', en ik vond dat ze echt wat ambetant aandrong...