Terug naar overzicht
Het is geen kasteel maar wij werden er alvast prinselijk onthaald... Salons Caipirinha in Merelbeke!Superbediening, heerlijk eten, vriendelijke familie, goeie afspraken en een eerlijke prijs. Zeker een kijkje en afspraakje waard!Lien, 176 dagen getrouwd :-)))
Kasteel Sanderling raadt ik jullie niet aan! zie verslag van onze trouw "rubriek andere" op 20/07/2008 om 13.01.26Prachtlocatie, alles inorde maar 8% meer voor alles (menu, drank, ...) zes weken voor ons feest én maitre die vervangen werd door onervaren maitre de dag zelf!!!!xKaren
*raad ik natuurlijk!Kasteel van Zwijnaarde,Kasteel van Wippelgemmooie locatieszo snel mogelijk datums navragen, offertes opvragen en zoWij hebben onze datum (moeten aanpassen) aangepast aan de beschikbaarheid van de zalen. Veel succes!Karen
Of bijvoorbeeld het Carelshof in Oostakker.
Hey Sophie,Ik kzn ullie van harte het Kasteel Van Laarne anraden. Iedereen spreekt nu nog steeds over het unieke kader! Echt prachtig... Vrijdag heb ik een dienst gezongen in het Kasteel Van Zaffalaere, ook heel mooi.Groetjes, Jozefienwww.myspace.com/jozefiendefeyter
Het Carelshof is in Sint-Amandsberg en niet in Oostakker en ik zou het je niet aanraden ook. Ben er zelf niet gaan kijken, het zou nochtans makkelijk zijn want het is maar een straat van mijn deur maar de zaal zou niet zo gezellig zijn aangezien de ene helft de andere niet zou zien zitten en de tuin ziet er mij ook niet echt superverzorgd uit. Qua eten heb ik geen flauw idee.Wij zelf zijn dus van Sint-amandsber, niet ver van Oostakker en trouwen in het kasteel van Saffelaere binnen 19 dagen. Echt heel prachtige locatie !! Het zijn heel vriendelijke mensen, altijd een aperitiefke als we iets gingen bespreken enzo. Het eten zou ook heel lekker zijn, heb er zelf nog niet gegeten maar mijn familie heeft er wel al eens een feest gehad en ze vonden het heel lekker. Een echte aanrader!Mocht je nog vragen hebben mag je me altijd mailen op kim_sacca@hotmail.comEen streekgenoot hebben is altijd eens plezant ;-)GroetjesKim
Salons Caipirinha in Merelbeke!Is geen kasteel maar wel een hele mooie feestzaal met supervriendelijke mensen en een uitstekende service!tot hiertoe nog niets anders dan positieve reacties gehoord en ook ervaren! ga is een kijkje nemen want ze hebben de zaal vernieuwd en de foto's op hun website zeggen bitter weinig van de sfeer die er hangt!groetjes!Dorien
Kasteel van Laarne is echt wel top van uitzicht. we trouwen er niet (lozen boer), maar k zou dat wel zien zitten als alternatief.