Terug naar overzicht
In beveren leie is er la sposa outlet.bruids- en suite kledij aan verminderde prijzen.
@Isabelleweet je of je bij La Sposa Outlet ook een afspraak moet maken? GroetjesYvonne
hei,de prijzen van die merken weet ik niet. Maar mijn kleed komt van La Sposa en tot nu toe ben ik enorm tevreden. Heel vriendelijk en geduldig. Wij trouwen in november en heb vorige week een mail gekregen om een afspraak te maken voor m'n eerste pas. Dus ruim op tijd! Had altijd gehoord dat la sposa duur was, maar ben vooraf prijs gaan vragen voor een kleedje dat ik graag zag en dat was zowel in la sposa als in robel hetzelfde. Maar m'n persoonlijke voorkeur ging naar la sposa!groetjesKatrien 15/11/08
Ik ben ook langsgeweest bij La Sposa. Op zich wel vriendelijk, ook niet wauw, maar zeker geen afrader! En ik denk niet dat je daar voor hetzelfde kleed meer betaald dan ergens anders. Maar: zeg wel op voorhand je budget want bij mij hebben ze daar geen rekening mee gehouden.Ik ken de prijzen niet van buiten, maar ik had een budget in gedachten van rond de 1500 euro. Rosa Clara was daarmee zeker haalbaar, Jesus Peiro lag daar wel wat boven. Maar ik moet zeggen: je hebt goeie smaak, allemaal mooie kleedjes ;-) Ik heb uiteindelijk eentje van Cymbeline gekocht, ook een beetje in die lijn!
sorry, dat moet betaalt met een 't' zijn :-)
Anne Belin zat ook in mijn 'selectie'. Qua prijzen: toch rond de 2000 à 3000 euro. GroetjesN.
Hallo Ine,Mijn kleed is van Anne Belin en het kost 1400 euro. Het is eenvoudig, maar heel stijlvol (allez, dat vind ik he). Ik heb het nog maar alleen aangehad als ik het ben gaan kiezen, maar het zat heel luchtig!Veel succes nog met je zoektocht!Liesbeth11/10/2008