Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

K3 'Ik wil met je trouwen'

10-8-2008 21:22:59
Hello
Wij zijn 10 jaar samen en hebben 3 kids. Na de openingsdans - er tegenaangeplakt - zouden we iets met z'n vijven willen doen. Heeft er iemand een goed idee? Ik had al gedacht aan "ik wil met je trouwen' van K3, omdat dat voor onze 3 meisjes wel leuk is. Of vinden jullie dit kinderachtig?

Mariëlle
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1772

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik10-8-2008 21:35:39

Persoonlijk vind ik het een heel leuk idee! Laat je zeker niet tegenhouden doordat het misschien door sommige als kinderachtig zal worden bekeken. Ik denk trouwens dat de meeste mensen het heel leuk vinden als jullie hier als gezinnetje iets op doen.

grtjs Annelies
www.annelies-wesley.bruiloftsite.nl

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik10-8-2008 21:43:26

Ik heb op onze trouwdag met onze kleine meid ook op da liedje gedanst!
Ze was dol enthousiast,en de gasten vonden het lief!!!
Ik zou dus nie twijfelen.
Grtz sarah

Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik10-8-2008 21:47:22

Dit lijkt mij persoonlijk ook een superleuk idee!! Wij zijn 6 jaar samen en trouwen volgend jaar. Wij hebben ook 3 kleine kindjes en onze meisjes vinden K3 ook geweldig en kennen dat liedje ook van buiten.

Ik vind het zeker en vast niet kinderachtig en ik denk dat de meeste mensen (en dan toch vooral de familie) dit heel leuk zullen vinden.

Wie ideetjes heeft of als je iets gevonden hebt, ik lees mee, want ik vind het een superleuk idee!

Grtjes
Debbie
22-08-2009

s
1-6-2007
 Meld misbruik11-8-2008 9:37:15

Aaah, ok: jullie willen eerst openingsdans en dan K3!
Leuk idee!!
Ik was hier al een hele tekst aan het typen dat ik het een beetje kinderachtig vond en dat je met openingsdans niet perse rekening hoefde te houden met je kindjes. Maar zo eerst een serieuze openingsdans en dan iets met de kindjes lijkt me echt wel leuk! Eerst een volwassen stukje tussen jullie tweetjes en dan heel het gezin er bij betrekken met een vrolijk (en beetje kinderachtig, het blijft K3) liedje vind ik een tof idee!
En kinderachtig of niet, als jij en je toekomstige er achterstaan is het goed, eh! Het zal zeker en vast schattig zijn: verliefde mama en papa en drie vrolijke meisjes erbij!! Lijkt me zelfs romantisch.

nele
17-7-2010
 Meld misbruik11-8-2008 9:55:29

hey,

Ik vind dit een SUPER idee, echt bedoel je bent een gezin en je maakt dat ook zo duidelijk dat ze echt erbij horen.
JA echt tof. Het is zoals hieronder gezegd eerst jullie dans samen dat is in gezinsverband ook zo je moet tijd maken voor juist maar jullie 2. En er is ook tijd voor het gezin. Dat vind ik dat dat ook een deel symboliseerd.

Veel plezier.

Liefs

Nele

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik11-8-2008 18:54:33

Mariëlle,een vraagje,hoe zijn de meisjes??
Ons dochtertje is 3 jaar,voor haar hadden we ook een "trouwringetje" voorzien,was een mooi zilverringetje uit de communiecollectie met een wit hartje en een steentje (voor maar 14 euro).
Verder hadden we tijdens de receptie ook een clown gehuurd als verrassing voor haar.

Grtz sarah

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik11-8-2008 22:18:04

Sorry,ik bedoelde,hoe oud zijn de meisjes??

Mariëlle
18-7-2009
 Meld misbruik12-8-2008 15:01:50

Hoi hoi
Bedankt voor jullie reacties, supertof! Onze meisjes zijn dan (we trouwen op 16 mei) 3, 5 en 8 (de oudste verjaart op 9 mei). Sarah, dat idee van die ringetjes vind ik te gek, gaan wij ook doen!
Het is nog lang, maar zo gaan we het dan doen: eerst een liedje voor ons 2 (nog niet beslist welk...) en dan knalt K3 uit de boxen. De oudste is nu al een dansje aan het verzinnen voor ons allemaal!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...