Terug naar overzicht
Beste Tim.Ik heb reeds meerdere feesten gedraaid in het Hof Ter meyghem.De patron kan af & toe wat raar overkomen maar je mag zeker zijn dat jullie feest dik in orde zal zijn !Mvgwww.klimaxsmusic.be
goede zaal, hebben er al 2 trouwfeesten gehad, mooie zaal en omgeving en goed qua prijs... Wij wouden ze ook nemen voor ons huwelijk maar waren spijtig genoeg te laat... ;)Groetjes
Bedankt voor de reacties! we zijn er reeds langsgeweest en hebben de zaal kunnen bekijken, de patron vonden wij zeer vriendelijk.Kan er iemand feedback geven over:-de vriendelijkheid & professionaliteit van het personeel-Of er genoeg rondgekomen wordt met de dranken bij de drankenforfait-Is het een topkeuken (mooie presentatie van het eten & lekker?)-heeft er iemand de walking dinner formule al getest bij hen ?-kent iemand de huisdj waarmee ze samenwerken ?thanks !
Hallo iedereen,mij overkwam wat niemand denkt dat hem zal overkomen. Ons leventje ging zijn gang, we waren zo verliefd, al 5 jaar lang. Ik werd ten huwelijk gevraagd en onze zaal lag vast na heel wat zaalbezoeken. Het werd Hof Ter Meyghem. De mensen leken heel vriendelijk, de zaal was niet spectaculair maar dat hoefde voor ons ook niet. De afstand was belangrijker.Acht maand voor onze trouwdatum kwam ik er op uit dat mijn vriend mij bedrogen had en bedroog. Het huwelijk werd afgeblazen. Hof Ter Meyghem beloofde terug te betalen indien ze de zaal bezet kregen onder de vorm van een waardebon. (het voorschot bedroeg 500 euro!) Ze hebben echter een opendeurdag gehouden op onze trouwdatum zodat ze zogezegd niet terug moeten betalen... Buiten een emotionele klap dus ook nog eens een financiële klap. En dit ondanks dat we ruimschoots op tijd geannuleerd hadden.De mensen lijken op het eerste zicht misschien niet vriendelijk, maar geloof me ze zijn het ook niet. Betaal geen voorschot voor de zaal. Je weet nooit wat je zal overkomen...En in deze zaal doen ze het alleen voor het geld. Niet voor jou...Spijtig dat je dat na alle andere ontgoochelingen ook nog eens moet ontdekken...Vriendelijke groeten...