Terug naar overzicht
Charlotte. Het kasteel van Moerkerke is zeker een aanrader! Heel vriendelijke mensen, goed eten en een prachtige lokatie! Eten gebeurt in de kelder, waar eventueel het dessertbuffet apart wordt opgeteld, gedanst wordt er boven, wat de mogelijkheid geeft om contact te leggen met andere familieleden tijdens het dansfeest. Veel suc6!
Hallo Charlotte!Het Kasteel van Moerkerke is een absolute aanrader! Wij trouwden er zelf op 23.05.08 en het was er 'af'! De mensen spreken er echt nog over... Over het eten (echt fijn!), de bediening (heel vriendelijk), het kader (zoooo romantisch), ... Echt je mag niet twijfelen! Het plaatje is er echt af, mail me gerust met eventuele vragen (sofiety@hotmail.com)GroetjesSofie
Hallo Sofie,Bedankt voor je reactie. Ik ben zelf ook helemaal verliefd geworden op het kasteel maar het interieur valt me wat tegen. Ik hou nogal van de combinatie "oude & nieuw". historisch vanbuiten en modern binnenin.. je ziet al waar mijn twijfel zit. hebben jullie hiet opmerkingen over gekregen? hebben jullie nog andere zalen bezocht? Ik heb weinig andere zalen in west vlaanderen die me aanspreken... Elke suggestie of advies is welkom!
Wij trouwen volgend jaar in gravenhof in thorhoutheel mooi vinden wij en al heel veel positieve reactie gehoord
Dag Charlotte,Waarom Het Godshuis in Sint-Laureins niet? Is oud pand met modern interieur.GroetjesSophie
heel mooi kasteel, met een heel mooi kapelletje (tot 25 mensen kunnen er in).Heb er al een viering gedaan en einde dezer maand opneiuw een huwelijksviering aldaar.t Wordt weer enig.
Hoi sofie, Godshuis is idd de stijl dat ik zoek qua interieur.. maar .. Ik ben gaan kijken naar st laureins maar viel me wat tegen: de ligging (in midden van een woonwijk), de afwerking( berg zand, graafmachine,..), en vooral het feit dat je verschillende trouwfeesten terzelfdertijds hebt. Bovendien hebben mijn schoonouders daar een feest gehad en ze klagen over he eten (niet warm) en 'tocht' waardoor ze het een gase avond koud hebben gehad.. Nog een suggestie?Alvast merci!charlotte
Wij zijn getrouwd in Hof ter Mude in Knokke. Moderne zaal met lekker eten en zeer vriendelijke mensen. Ze hebben daar een prachtige tuin, en indien slecht weer een mooie wintertuin. Succes met jullie zoektocht. groeten, Patrick