Nu Online
Momenteel zijn er 498 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kousenband

11-8-2008 8:04:06
Hallo iedereen,
Kan iemand mij zeggen waar je een kousenband kunt kopen? ik ben van de regio limburg. Aan welk been wordt deze band dan gedragen? Alvast mercikes!

Annelies
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1683

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik11-8-2008 8:13:34

Hoi,

Je kan kousenbanden op verschillende plaatsen kopen. Je hebt er ééntje in de Zeeman voor iets van een 80 cent in wit, blauw, zwart en wit met blauw. Wel mooi hoor. In de Hunkemöller liggen ze te koop aan ongeveer 9.99 euro. Welke kleuren daar precies zijn weet ik niet. Wit is er zowiezo.
Ik denk dat je er nog op andere plaatsen ook wel kan vinden, maar dit zijn de twee plaatsen waar ik zeker van ben. Waar je hem moet dragen wil ik ook wel weten eigenlijk :-)

Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

Kelly

Meld misbruik11-8-2008 9:22:33

Hey,

ik heb een blauwe cadeau gekregen van mijn lingeriewinkel (waar ik mijn bruidslingerie gekocht heb). Dus ik denk dat ze dat ook in elke lingeriewinkel verkopen!

s
1-6-2007
 Meld misbruik11-8-2008 9:31:27

Veritas heeft er ook meestal traditionele/klassieke modellekes, wit kant met blauw lintje. Prijs ongeveer 10euro.

De mijne komt uit H&M. Ik wilde dat eigenlijk niet omdat ik zwarte lingerie aan had (had geen wit kleed), maar toen stond mijn toekomstige in H&M met die zwarte kousenband te zwaaien. Zooo schattig, dat ik dat dingetje maar gekocht heb en gedragen.

Ik droeg het links. Geen idee waarom.
Zoek eens via de zoekfunctie, die vraag is nogal eens geweest.

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik11-8-2008 11:46:45

Kocht een van marie jo in de lingeriewinkel. Heerlijk met veel lintjes en franjes.

Grappig toch toen ik een trap opmoest hebben familieleden het toch gezien!

Els
19-9-2008
 Meld misbruik11-8-2008 12:38:39

Als je een lingeriesetje (van de trouwcollectie) gaat gaan kopen in een lingeriewinkel, krijg je dat er gratis bij!

groetjes

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik11-8-2008 12:55:49

Hoi,

Je hebt deze op verschillende plaatsen: zeeman, hunkemoller, h&m, lingeriewinkels, bruidswinkels...
Ikzelf heb er een gekregen in m'n bruidswinkel toen'k m'n kleed ging afhalen.
Zelf heb'k hem links gedragen, kant van het hart dacht'k...maar geen idee wat in feite 'moet'.
Een tip als je vreest dat hij afzakt: doe je jartelgordel erover dan kan hij niet meer weg... Mijn man stond met die van mij namelijk al te zwaaien toen we nog maar thuis waren...toen snel zo gedaan zodat hij de rest van de dag is blijven zitten!

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...