Terug naar overzicht
Hoi, Je kan kousenbanden op verschillende plaatsen kopen. Je hebt er ééntje in de Zeeman voor iets van een 80 cent in wit, blauw, zwart en wit met blauw. Wel mooi hoor. In de Hunkemöller liggen ze te koop aan ongeveer 9.99 euro. Welke kleuren daar precies zijn weet ik niet. Wit is er zowiezo. Ik denk dat je er nog op andere plaatsen ook wel kan vinden, maar dit zijn de twee plaatsen waar ik zeker van ben. Waar je hem moet dragen wil ik ook wel weten eigenlijk :-)Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Hey,ik heb een blauwe cadeau gekregen van mijn lingeriewinkel (waar ik mijn bruidslingerie gekocht heb). Dus ik denk dat ze dat ook in elke lingeriewinkel verkopen!
Veritas heeft er ook meestal traditionele/klassieke modellekes, wit kant met blauw lintje. Prijs ongeveer 10euro.De mijne komt uit H&M. Ik wilde dat eigenlijk niet omdat ik zwarte lingerie aan had (had geen wit kleed), maar toen stond mijn toekomstige in H&M met die zwarte kousenband te zwaaien. Zooo schattig, dat ik dat dingetje maar gekocht heb en gedragen.Ik droeg het links. Geen idee waarom.Zoek eens via de zoekfunctie, die vraag is nogal eens geweest.
Kocht een van marie jo in de lingeriewinkel. Heerlijk met veel lintjes en franjes.Grappig toch toen ik een trap opmoest hebben familieleden het toch gezien!
Als je een lingeriesetje (van de trouwcollectie) gaat gaan kopen in een lingeriewinkel, krijg je dat er gratis bij!groetjes
Hoi,Je hebt deze op verschillende plaatsen: zeeman, hunkemoller, h&m, lingeriewinkels, bruidswinkels...Ikzelf heb er een gekregen in m'n bruidswinkel toen'k m'n kleed ging afhalen.Zelf heb'k hem links gedragen, kant van het hart dacht'k...maar geen idee wat in feite 'moet'.Een tip als je vreest dat hij afzakt: doe je jartelgordel erover dan kan hij niet meer weg... Mijn man stond met die van mij namelijk al te zwaaien toen we nog maar thuis waren...toen snel zo gedaan zodat hij de rest van de dag is blijven zitten!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl