Terug naar overzicht
Dag Nele,Die "liefde is "- prentjes, komen van mij..Heb enkel nog wat problemen om ze door te sturen, daar we net overgestapt zijn naar een andere pc.. Maar stuur me alvast een mailtje en dan zal ik je komende week de details bezorgen..Ik had zelf een gastenboek gemaakt met op elke bladzijde de tafelnummer aan de hand van zo'n prentje en daaronder de namen.. zoals je wel zal merken in men mailtje. Bij het binnenkomen kregen ze dus hun prentje te zien en werd door iemand van de zaal de aanwezigheden daarin bijgehouden (kwestie van te weten wie er nog moest komen en achter af wie wel en niet aanwezigwas op het feest) Op de tafel stond dan diezelfde prent in A4-formaat op de tafel .. geplastificieerd met op de achterzijde een feestreglement!Leuk detail en onmiddellijk een gespreksopener aan de tafel.Wij hebben voor deze manier gekozen.. daar we met 180 personen zaten en dus de namen afroepen niet echt een optie was.. Werken met filmmuziek ed. kon ook al niet .. daar we met 20 tafels zaten en dan zou dit bijna 20 minuten in beslag hebben genomen om zo iedereen aan de juiste tafel te krijgen..Met de prentjes was gemakkelijk, daar nu de mensen redelijk snel op zoek gingen naar hun tafel en hun tas enzo gingen daar zetten en dan terug kwamen naar de dansvloer waar dan een welkomsreceptie bezig was.. Wat maakte dat de mensen heel snel aan tafel zaten om te starten met het buffet.. en tante en nonkels die slecht te been waren, gingen al onmiddellijk met zijn allen aan tafel zitten..!Je stuurt maar een mailtje.. naar debelder-franssen@telenet.be en ik stuur de details door!Nog veel succes,PatsyEx-Bridezilla170508