Terug naar overzicht
Hey Sharon,Je kapster zou ook heel veel haarlak kunnen gebruiken, als ze de super strong neemt is je haar volledig verstijfd en toch ziet het er natuurlijk uit.Ik doe dat ook altijd bij de bruidjes en hun haar houd tot de volgende morgen perfect.Geef die tip is door aan je kapster, het kan helpen.Groetjes Dorina
Hey bij mijn proefkapsel was dit ook zo maar de dag ervoor heb ik een watergolg gehad en mijn haar was superstijf.De dag na de trouw was mijn haar nog zo stijf dat ik het gewoon zo snel mogelijk wilde wassen om het zachte gevoel terug te hebben.Voor het proefkapsel gebruiken ze zoveel haarlak niet en ook geen verstevigingsproducten WANT als je het kapsel niet goed vindt moeten ze verder proberen en dat gaat niet als het al stijf staat he!Don't worry meisje
Hoi Sharon,Ik ben blij voor jou dat je je proefkapsel mooi vond. Voor het uitzakken van je krullen zullen ze wel een oplossing vinden hoor. Don't worry. Ik ben vorige week ook mijn proefkapsel gaan laten doen en ik vond het gewoon niet mooi... wat een teleurstelling !!!
ik ben al meer gerust gesteld. Want ik was bang dat het s' avonds op niks ging trekn maar het zal wel mooi zen zeker die dag zelf. kheb ook al als tip gekregen de dag voordien laten krulspelden instopn en dat het dan ook goed zou houden. groetjes sharon en bedankt om mij gerust te stellen6 september 2008