Terug naar overzicht
Hey!Fijn, fijn, fijn, Jozefientje!Ik heb ook een site gemaakt voor mijn liefste en hij was ook onder de indruk. Tof, he? :-)Veel succes nog met alle voorbereidingen, huisje en trouw en veel liefde toegewenst!Groetjes,Ingrid21.05.2005
Hoi Jozefien,Amai, wat een mooie website zeg!Ik kan nu eindelijk ook een gezicht op je plakken nadat we een paar mailtjes gewisseld hadden met elkaar!groetjessophie
Echt héél tof gedaan!En mooie foto's van jullie allebei. Ik denk ook een site te maken als verassing voor mijn verloofde. Ik zal er eens tijd moeten voor vrij maken.Heel leuk idee!Groetjes,Isabelle
Hallo just a boy and just a girl :-)hele toffe website, een leuke verrassing!wij hebben er ook eentje: http://users.pandora.be/Bertone79 nog veel succes en romantiek!Heidi en Bjorn23 juli 2005
Ben eens gaan piepen op jullie website, echt heel mooi hoor. Ik kom van kalken, want ik herkende de pastoor direct en ook het kasteel van laarne is heel goed gekend bij ons.Mijn toekomstige heet ook toevallig jochen en wij gaan volgend jaar in juli trouwen. Mag ik vragen waar jullie de foto's gaan nemen buiten en welke fotograaf jullie hebben?Nog heel veel succesgroetjesSofie
mooie site! 'k heb me ook net bij poink geregistreerd, eens zien wat ik ervan zal bakken :-) wij trouwen de dag voor jullie, het begint te korten he!! geniet van de voorbereidingen!groetjes!gaelle
aan heidihoi heidi wij hebben blijkbaar veel gemeen zonder dat we elkaar kennen wij trouwen dezelfde dag als julie hebben ook die pingen en mijn kleed komt van dezelfde winkel.heb de sites gaan bekijken en ze zijn allemaal heel tofgroetjes tanja 23/07/05
Dag JozefienLeuke website, ondertussen heb ik me ook geregistreerd. Bedankt voor de leuke tip.GroetjesVicky