TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
12-9-2009
|
11-8-2008 10:29:54
Proficiat! Het zal echt een prachtige dag geweest zijn! Wij zijn ook van Sint-Niklaas. We trouwen pas op 12/09/09. We konden de datum op het stadhuis wel nog niet vastleggen, want ze hadden nog geen agenda van 2009! Dat vind ik wel raar, maar ja.. Ik ben blij te horen dat Wouter Van Bellingen meevalt. Ik ken hem nog van in de tijd dat hij het hoofd van de jeugddienst was, maar hoe hij het er als schepen van af brengt... daar was ik minder van op de hoogte. Wij trouwen in de Kristuskoningkerk in de Heistraat en ons feest zal doorgaan in het Hof van Keulen in Kallo. Kan je me eventueel de gegevens van uw fotograaf bezorgen? Wij zijn nog aan het uitkijken naar een goede fotograaf.
Nog veel geluk en geniet van de wittebroodsweken! Caroline
|
|
Inge
27-9-2008
|
11-8-2008 10:37:11
Hallo Evelyn, Een heel leuk verhaal, ik heb het met veel plezier gelezen. Op dit moment ben ik verslaafd aan verslagjes en foto's en telkens komen de zenuwen even op als ik lees wat binnen 47 dagen komen gaat. Ik ben echt benieuwd naar de foto's. Veel geluk Inge 27/09/08
|
|
Ilka
7-6-2008
|
11-8-2008 10:40:17
Hoi Evelyn,
welkom bij de club :-)!
Een dikke proficait!
Ilka
|
|
Evelyn
8-8-2008
|
11-8-2008 10:42:48
@ Caroline: Onze fantastische fotograaf is Tiffo Design uit Boom. In de prijs zit een "verlovingsreportage" die wij gebruikten voor onze uitnodigingen die zij ook maakten. Als je ze nu een mailtje stuurt, kan het een weekje duren vooraleer ze antwoorden, want ze zijn nu eventjes met verlof. Maar echt: niets dan lof lof lof!
http://www.tiffodesign.be
@ Inge: Spannend he :-) Ik kreeg opnieuw de kriebels toen ik mijn verslagje eindelijk kon schrijven :-)
|
|
s
1-6-2007
|
11-8-2008 10:58:52
Proficiat!!
Ik vond dat gevoel na het huwelijk ook zoo zalig... Langzaam beseffen dat je getrouwd bent en dat het echt is en dat jullie beiden ringen dragen... Zalig! Geniet ervan!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|