Terug naar overzicht
Hehe, komt wel goed! Maak je zelf wijs dat die zenuwen erbij horen en geluk brengen.Gewoon proberen rustig blijven en alles netjes klaarleggen voor morgen.Komt wel goed!Succes morgen!!
Hey DonnaIs zowat hetzelfde als bij mij.Wij trouwen zaterdag voor de wet en 6/09 voor kerk en dan is het ook feest enzo.Ik ging dat ook "eens even tussendoor doen" maar uiteindelijk zijn we vanaf zaterdag wel man en vrouw.Ook begint iedereen daarover mailtjes enzo te sturen..het begint dus ook te kriebelen.Daarbij komt dat mijn ma ineens met ne geknelde zenuw zit en hopelijk kan ze zaterdag zonder al te veel beslommeringen en pijn aanwezig zijn(ze is ook mijn getuige).Dit maakt de zenuwen natuurlijk ni vele beter!Och ik denk dat een gezonde portie wel ok is én vooral normaal!Ik ben de laatste weken aan het joggen geslagen, goed voor de zenuwen onder controle te krijgen en men gewicht op peil!Ik zal duimen!!!
Hoi!Wij trouwen donderdag 14/08 voor de wet. Ik heb net hetzelfde aan de hand! Tot enkele dagen geleden heb ik er helemaal niet echt bij stilgestaan dat we vanaf donderdag wel degelijk man en vrouw zullen zijn, maar eergisteren werd ik plots erg zenuwachtig! Onze kerkelijke viering en feest volgen later pas en daarom heb ik er nooit echt over nagedacht.... Ik kijk toch echt enorm naar uit hoor!! Want feest of geen feest, het is en blijft toch een speciale dag!! Ik ben nerveus maar SUPER gelukkig dat ik met mijn ventje kan trouwen!Geniet er van! Ik bekijk het zo..... reden tot 2 keer vieren haha!!Veel succes!
allé, ik ben al blij dat ik niet alleen ben die dit eens 'eventjes ging doen'. Inderdaad, ineens dringt het door dat je echt gaat trouwen hé ?