Terug naar overzicht
Hoi,Wijt trouwen op 4 juni en gaan binnen op het nummer "Orinoco Flow" van Enya.Groetjes Isabel
Hey wat toevallig wij trouwen ook op 4 juni, nimmer lang he meidje! Het is zo spannend, ga es kijken op internet as ik dat liedje kan vinden want ik ken het niet! Toch bedankt!groetjes Fieke
wij hadden allegria van cirque du soleil. vond het echt mooi.groetjes
Hallo fieke,Wij hebben traditioneel gekozen voor de bruidsmars ;-)Groetjes,Ingrid21.05.2005
Hallo,Wij hebben Wat zie ik je graag van Mozaïek.Vorig jaar is iemand getrouwd die we kennen en daar kwam de bruid binnen op de tonen van Voor Haar van Gene Thomas. Was ook heel mooi.Groetjes Wendy (10/06/2005)
Hallo Fieke,Wij hebben gekozen voor een liedje van 'The Kelly Family'We zijn er nog niet aan uit welk:Because it's love of I can't help myself. Succes met je verdere zoektocht!Groetjes,ISabelle
Dag ISabel, wat leuk dat je voor the Kelly Family kiest, as ik mocht kiezen, koos ik "I'can't help myself". Denk da we er bijna uit zijn, op de nieuwe cd van anouk staat een heel mooi liedje, wel ni gekend, ma het is echt iets voor ons! Het noemt "our own love" vele groetjes Fieke