Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouw 16/08/08

11-8-2008 12:30:47
hallo iedereen ,
wie trouwt er ook op 16 augustus.
de zenuwenn beginnen hier nu te komen .
en hopelijk op goed weer , vooral droog weer .
laat hier maar weten hoe jullie zenuwen zijn :-)

wendy
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 832

Sofie
16-8-2008
 Meld misbruik11-8-2008 12:45:00

Hey Wendy,

wij trouwen ook nu zaterdag! Het begint spannend te worden ...

Morgen nagels en laatste afspraak fotograaf, woensdag moeten wij een trouwcadeau gaan uitkiezen (onze buurvrouw ligt in het ziekenhuis en dus mogen we zelf gaan kiezen in een antiekwinkel).

Donderdag komen dan de Italiaanse vrienden aan, waaronder mijn getuige... dan wordt het echt echt echt!

Normaal gezien zouden we droog weer moeten hebben, ongeveer 20°, dus laat ons hopen dat er niet ineens een lage drukgebied oprukt hé!

Veel succes

Sofie

Kerry

Meld misbruik11-8-2008 13:02:33

Hey,

Ook voor ons is het zaterdag de grote dag! Hier beginnen de zenuwen ook wel te komen hoor!Maar probeer deze week me echt te ontspannen zodat ik ten volle van onze dag kan genieten!

groetjes

michelina
23-8-2008
 Meld misbruik11-8-2008 22:41:44

hey,
wat leuk nog één weekje hé, wij moeten nog tot de 23ste wachten. op accuweather kan je zien als het dan mooi weer. er staat zelfs al de 23ste op maar ja hier in belgie kan het nog steeds veranderen hé met ons vier seizoenen op één dag.
alvast een dikke proficiat en geniet van elk moment hé
veel geluk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...