Terug naar overzicht
Hey Wendy,wij trouwen ook nu zaterdag! Het begint spannend te worden ...Morgen nagels en laatste afspraak fotograaf, woensdag moeten wij een trouwcadeau gaan uitkiezen (onze buurvrouw ligt in het ziekenhuis en dus mogen we zelf gaan kiezen in een antiekwinkel).Donderdag komen dan de Italiaanse vrienden aan, waaronder mijn getuige... dan wordt het echt echt echt!Normaal gezien zouden we droog weer moeten hebben, ongeveer 20°, dus laat ons hopen dat er niet ineens een lage drukgebied oprukt hé!Veel succesSofie
Hey,Ook voor ons is het zaterdag de grote dag! Hier beginnen de zenuwen ook wel te komen hoor!Maar probeer deze week me echt te ontspannen zodat ik ten volle van onze dag kan genieten!groetjes
hey,wat leuk nog één weekje hé, wij moeten nog tot de 23ste wachten. op accuweather kan je zien als het dan mooi weer. er staat zelfs al de 23ste op maar ja hier in belgie kan het nog steeds veranderen hé met ons vier seizoenen op één dag.alvast een dikke proficiat en geniet van elk moment hé veel geluk