TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
|
11-8-2008 13:27:41
Proficiat met jullie trouwdag!
Was je tervreden van Café Costume en wat was de prijs voor een maatpak?
|
|
Liesbeth
16-5-2009
|
11-8-2008 13:52:21
echt bedankt voor de tips!! vooral dat van die honeymoon vind ik superleuk idee geniet er van en proficiat!!
liesbeth
|
|
Annelies
14-11-2008
|
11-8-2008 16:46:15
Wat hebben julie voor de ceremoniemeester betaald?
|
|
Laura
18-7-2009
|
11-8-2008 18:30:48
Hey,
Dikke proficiat!
Wij hebben ook Sven Bruggeman voor onze trouw volgend jaar. Wij trouwen in Borsbeek :o) en voor de wet in Deurne.
Groetjes,
Laura x
|
|
veerle
1-2-2009
|
11-8-2008 20:48:23
Hey,
dikke proficiat! Mijn verloofde plant ook naar Café Costume te gaan ( op mijn aandringen). Hebben ze daar eigenlijk veel keuze in de stoffen, en is het kostuum echt zo goed afgewerkt dan ik had gehoord?
Veerle
|
|
Tamara
8-8-2008
|
11-8-2008 21:31:20
Even een globaal antwoord:
Wij waren heel tevreden over Café Costume (hoewel we er eerlijkheidshalve moeten aan toevoegen dat ze in eerste instantie onze bestelling vergeten waren - maar dit is absoluut niet hun gewoonte en ze hebben uiteindelijk alles echt perfect in orde afgeleverd!). Mijn ventje is niet van de kleinste en de magerste, en dus leek een maatpak ons aangewezen. Je moet wel steeds een afspraak maken (zeker op zaterdag), maar ze maken dan wel ruim tijd voor je. En wat de keuze aan stoffen betreft, de "basis"stoffen zijn toch algauw een stoffenboek of drie vier met telkens zo'n vijftig staaltjes. En als je daar nog niks tussen gevonden hebt, hebben ze nog een heel stel andere (duurdere) mogelijkheden. Voor het driedelig pak en hemd (eveneens op maat) hebben we zo'n € 600 betaald, wat niet zo heel veel meer is dan voor een confectiekostuum. Het houdt overigens niet op bij de keuze van de stof alleen, je moet ook nog kiezen hoeveel knopen je wil, welke knopen je wil, hoeveel zakken (echte of "valse"), welke kraag voor het hemd, ... Qua leveringstermijn moet je toch minstens op een week of zes à acht rekenen.
Wat ceremoniemeester betreft, wij hadden een pakket genomen dat toen op een € 1.100 kwam (we hebben wel beurskorting gekregen). In het pakket zaten: ceremoniemeester (van 's morgens 9u tot vertrek naar de fotoreportage), butlerservice (= hapje en drankje 's morgens - ze brengen alles zelf mee en nemen ook alles direct terug mee, dus geen afwas achteraf!), bruidsboeket, bruidswagen en 3 suitewagens en duifjes voor aan de kerk. Voor de muziek in de kerk betaalden we € 100 extra, voor de bruidskaars € 28.
Groetjes, Tamara
|
|
Liesbeth
16-5-2009
|
12-8-2008 10:16:15
hey,
nog een vraagje ivm met die honeymoonlijst bij uniglobe. Hoe hebben jullie dat verwerkt op jullie uitnodiging? Een apart kaartje ofzo?
Groetjes
|
|
Tamara
8-8-2008
|
12-8-2008 12:54:30
@ Liesbeth Je krijgt een login en paswoord (een setje voor jullie en een setje voor de gasten). Deze hebben we inderdaad samen met de website vermeld op een kaartje bij onze uitnodiging. Systeem werkt goed, enige minpuntje is dat mensen blijkbaar geen bevestiging krijgen van hun eigenlijke betaling. Het bruidspaar krijgt telkens een e-mail bij een nieuwe boeking en kan ook ten alle tijden het verloop opvolgen. Om de lijst op te stellen enzo raad ik jullie aan om langs een kantoor van Uniglobe te gaan, zij kunnen jullie dan alles laten zien en overlopen.
Groetjes, Tamara
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|