Terug naar overzicht
Kunnen ze in die ava hem ook nie laten overkomen van een andere ava winkel,de mijne kwam ook van de ava.Grtz sarah
Tip hier paar dagen geleden gelezen:Doos uit blokker of Casa kopen en daar met een breekmesje een gleuf in maken.Wij hadden eigenlijk gewoon een (lelijke) schaal/kom (jakkie) waar we onze envloppen inlegden die we bij het ontvangen van de mensen kregen. Die schaal had de zaal voorzien. Na het ontvangst gedeelte hebben we de envloppen zelf in de kluis geborgen die de zaal ter beschikking stelde. Dus in erge nood en je niet meer aan een leuke doos geraakt kan je misschien opzoek gaan naar een ander alternatief om de envloppen in te verzamelen, een leuke mand die je hebt staan ofzo?
Hallo, in geval van nood ga je gewoon naar de supermarkt vraag daar een doos niet te groot niet te klein wel zien dat ze nog volledig dicht kan.deze pak je dan in met een mooi inpakpapier mooi dicht kleven. dan neem je doorschijnende plakband kleef die waar je de gleuf wil hebben eventueel 2stroken naast op elkaar, voorkomt inscheuren van je papier dan neem je een breakmes en snij je voorzichtig en het midden van de strookplakband een gleuf als je dit hebt gedaan neem je een houte lepel een door deze in de gleuf zo heen en weer te trekken maak je de gleuf zo breed als de steel van de houte lepel, dit is normaal breed genoeg ook voor een dikke envlop.op de buitenkant kan je nog iets opschrijven of iets opkleven dat is jou natuurlijk vrijgelaten.simpel mooi en eenvoudig en snel.groetjes sylviaPS:je kan ook in een kopiecenter een doos gaan halen van kopiepapier er zitten normaal 5pakken kopiepapier, deze hebben ook een deksel en de rest is hetzelfde.
Ik ben vorige week een mooi doos gaan halen in de CASA. Eventueel kan ik er nog een gleufje in maken. Ik dacht ook eerst zelf iets te maken. Maar wie let er daar op? Groetjes, Lien