Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar kleedje voor bruidskindje 4 jaar?

11-8-2008 22:34:55
hallookes

Ons huwelijk vind plaats op 14 februari 2009. En ons kleine meid van bijna 4 jaar oud is ons bruidsmeisje. Ze zou heel graag zo'n kleedje hebben zoal de mama. Ik heb al op 2 nederlandse websites (lollypop en humpiedump)kleedjes gezien die perfect zouden passen bij mijn kleed. Die kan je wel online bestellen, maar ik had die liever eens in het echt gezien. Weet iemand messchien waar je in belgie zo'n gelijkaardige winkeltjes hebt, met van die mini bruidskleedjes? Ik zelf ben van west-vlaanderen.

veel groetjes
sharon

Sharon
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 334

evy
1-3-2009
 Meld misbruik12-8-2008 5:20:57

Hey Sharon,

Waarom maak je eens geen uitstapje naar Spijkenisse om daar bij Humpiedump een kleedje uit te kiezen? Wij zijn daar de volledige outfit van ons zoontje gaan kopen. Ik zag ook liever alles eerst, zeker ook voor de maat en de kwaliteit. Heel vriendelijke mensen! Zeker de moeite waard!

Groetjes Evy
11 dagen getrouwd

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik12-8-2008 7:23:42

lollypop heeft in winkel in eindhoven...

daar hebben ze echt wel veel van die mini-bruidskleedjes

in antwerpen is er ook een winkel. ik denk in de quellinstraat. het is de winkel over baby cars

succes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik12-8-2008 7:25:30

het grootste verschil tussen humpiedump en lollypop zit in de prijs denk ik...

lollypop is niet direct goedkoop. (zeg maar duur)

Maar wel HELE mooie dingen. Ik koop er regelmatig voor mijn zoontje

Sabrina
18-7-2009
 Meld misbruik12-8-2008 19:32:33

hallo, in de C&A vind je ook mooie kledij zeker vanaf januari want dan komt de communiekledij binnen en daar zitten hele mooi ensembles tussen ikzelf trouw op 18.07.2009 en ga zeker naar daar mijn dochtertje is ook 4 jaar,groetjes sabrina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...